به گزارش زیرنویس، سرهنگ “حسن رفیعی” ، در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلفی از شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ قرار گرفت. وی در ادامه گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ “حسن رفیعی” ، در تشریح این خبر اظهار داشت:در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در نقاط مختلفی از شهرستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۳ قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: ماموران با انجام تحقیقات فنی و پلیسی و با هماهنگی قضایی متهمین را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی دلالت دادند.  

این مقام انتظامی همچنین تصریح کرد: متهمین در تحقیقات پلیسی به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

سرهنگ “رفیعی” تصریح کرد: وقوع سرقت را یکی از مؤلفه‌های مهم در کاهش امنیت اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: آموزش و آگاه‌سازی از مهمترین راه‌کارهای پیشگیری از وقوع انواع جرایم به خصوص سرقت است.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان از مردم خواست ضمن تجهیز اماکن، منازل و خودرو خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته، قفل‌های مناسب و دزدگیر در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

منبع خبر: رکنـا