به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان خیلی زود به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اطراف شهر «بعلبک» واقع در شرق لبنان پاسخ داد. اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در پاسخ به تعرض‌های صهیونیست‌ها […]

به گزارش زیرنویس به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان خیلی زود به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به اطراف شهر «بعلبک» واقع در شرق لبنان پاسخ داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و همچنین در پاسخ به تعرض‌های صهیونیست‌ها به اطراف شهر بعلبک در البقاع و تعرض به روستاها و خانه‌های غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴ عصر امروز دوشنبه بیست‌وششم فوریه ۲۰۲۴ مقر فرماندهی تیپ «جولان» در نفح را با ۶۰ موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ساعت ۴:۱۵ عصر امروز موضع صهیونیستی «رادار» واقع در مزارع اشغالی شبعا و ساعت ۴:۲۰ عصر امروز نیز موضع صهیونیستی «رویسات العلم» در مزارع اشغالی شبعا را با تسلیحات موشکی هدف قرار داده است.

حزب‌الله لبنان پیش از این نیز ۵ عملیات دیگر را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در روز جاری به انجام رسانده بود. با احتساب این ۳ عملیات جدید، شمار عملیات‌های حزب‌الله لبنان علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در روز جاری به ۸ عملیات می‌رسد.

گفتنی است ظهر امروز خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی به اطراف منطقه شهر بعلبک واقع در شرق لبنان حمله کرده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز با اعلام این خبر مدعی شد که اهداف وابسته به حزب‌الله لبنان را در جنوب این کشور هدف قرار داده است. خبرگزاری فرانسه به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که حمله اسرائیل به منطقه بعلبک واقع در شرق لبنان برای اولین بار بعد از گسترش تنش‌ها بین دو طرف صورت می‌گیرد.

منبع: مـهر