اظهارات عجیب «ایهود اولمرت» درباره حمله اسرائیل به ایران و نتیجه جنگ
اظهارات عجیب «ایهود اولمرت» درباره حمله اسرائیل به ایران و نتیجه جنگ

«ایهود اولمرت» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در ضربه‌زدن به تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد. اطلاعات نوشت: اولمرت گفت: اسرائیل فقط می‌تواند به جاده‌ها یا پل‌ها ضربه بزند اما تجهیزات یا مهماتی که بتواند به برنامه هسته‌ای ایران آسیب برساند را در اختیار ندارد. اولمرت افزود: نیروی هوایی اسرائیل نمی‌تواند […]

«ایهود اولمرت» نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به ناتوانی این رژیم در ضربه‌زدن به تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران اذعان کرد.

- اظهارات عجیب «ایهود اولمرت» درباره حمله اسرائیل به ایران و نتیجه جنگ

اطلاعات نوشت: اولمرت گفت: اسرائیل فقط می‌تواند به جاده‌ها یا پل‌ها ضربه بزند اما تجهیزات یا مهماتی که بتواند به برنامه هسته‌ای ایران آسیب برساند را در اختیار ندارد.

اولمرت افزود: نیروی هوایی اسرائیل نمی‌تواند با حمله نظامی، برنامه هسته‌ای ایران را متوقف کند، چراکه هواپیما با برد کافی ندارد.

او ادامه داد: تاسیسات هسته‌ای ایران، ۵۰تا ۶۰متر زیر زمین قرار دارند و همین مساله باعث شده در برابر هرگونه حمله نظامی در امان باشند.

این اظهارات درحالی بیان شده است که مقامات رژیم صهیونیستی و در راس آنها «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم بارها با ادعاهایی ازجمله «مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای خواهیم شد»، تلاش‌ کرده‌اند افکار عمومی جهان را فریب داده و برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران را نظامی جلوه دهند.

منبع: اطلاعات انلاین