«تابناک با تو» – عجیب‌ترین مرد زباله گردی که میتوان در جهان دید باید همین مرد باشد که فضای مجازی را با داستان عجیب اش منفجر کرده است. زباله گردی شغلی است که علاوه بر معایب، مزایایی دارد و اغلب ما از این مزایا مطلع ایم، ولی اغلب تصور می‌کنیم این افراد وضعیت مالی چندان خوبی […]

زباله گردی که مجازی را منفجر کرد؛ ثروتش باورنکردنی است (نمناک)

زباله گردی که مجازی را منفجر کرد؛ ثروتش باورنکردنی است (نمناک)«تابناک با تو» – عجیب‌ترین مرد زباله گردی که میتوان در جهان دید باید همین مرد باشد که فضای مجازی را با داستان عجیب اش منفجر کرده است.

زباله گردی شغلی است که علاوه بر معایب، مزایایی دارد و اغلب ما از این مزایا مطلع ایم، ولی اغلب تصور می‌کنیم این افراد وضعیت مالی چندان خوبی ندارند در صورتیکه همیشه این مسئله صحیح نیست و هستند افرادی که با وجود زباله گردی، ثروت باورنکردنی را از آن خود کرده اند مثل فردی که در ادامه ماجرایش را می‌خوانید.

یک مرد ۸۰ ساله آلمانی با وجود داشتن چندین ملک به ارزش میلیون‌ها یورو، همچنان از مواد غذایی و چیز‌هایی که در زباله‌دان‌ها یافت می‌شود امورات خود را می‌گذراند برای همین، یکی از خسیس‌ترین میلیونر‌های جهان لقب گرفته است و روز‌های گذشته، تصاویرش مثل یک ویروس در فضای مجازی در حال انتشار بوده و به نوعی می‌توان گفت، فضای مجازی را منفجر کرده.

این مرد که چندین هزار یورو به تازگی برای خرید یک ملک با ارزش صرف کرده است، اغلب پول هایش را در بانک نگهداری نمیکند برای همین کسی نمیداند دقیقا میزان درآمد و دارایی او چقدر است.

زباله گردی که مجازی را منفجر کرد؛ ثروتش باورنکردنی است (نمناک)

عجیب‌ترین بخش داستان این مرد اینجاست که او با وجود داشتن ثروتی عظیم، همچنان با غذا‌های موجود در زباله‌دان‌ها و جمع آوری انواع چیز‌هایی که دیگران دور می‌اندازند، امورات خود را میگذراند.

هاینز اخیراً به روزنامه آلمانی Bild گفته است:

مردم اسراف می‌کنند و آنقدری از غذا‌های خود را دور می‌ریزند که می‌توانی با این دور ریز‌ها کل خانواده ات را سیر کنی. به عنوان مثال، مردم یک بسته سوسیس می‌خرند، یکی می‌خورند و سپس بقیه را به سادگی در سطل زباله می‌اندازند و اینجاست که من با خوردن باقی مانده این غذاها، میتوانم

این مستمری بگیر اهل دارمشتات در جنوب غربی آلمان گفته است دارای ۷ خانه ویلایی و ۲ واحد آپارتمان است و حدود ۵۰۰۰۰۰ (۵۴۰۰۰۰ دلار) در حساب بانکی خود نقدینگی دارد که مشخص است این مبلغ مربوط به تمام پول و دارایی او نیست. او که هر روز در حال افزایش ثروت خود است، اخیراً ۷۰۰۰۰۰ یورو برای خرید خانه دیگری سرمایه گذاری کرده است.

منبع: نمناک

+