دعوت به «کشتن همه فلسطینی ها» در آلمان
دعوت به «کشتن همه فلسطینی ها» در آلمان

میزان نوشت: در پس زمینه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه با کمک متحدانش در ناتو، خشونت علیه مسلمانان و فلسطینی‌ها در آلمان در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به‌طور چشمگیری افزایش یافته است. یک سازمان غیردولتی در مورد حملات خشونت‌آمیز ضدمسلمانان، توهین، تهدید و تبعیض را در بازه زمانی اکتبر گذشته (مهر ماه) تاکنون ثبت کرده […]

- دعوت به «کشتن همه فلسطینی ها» در آلمان

میزان نوشت: در پس زمینه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه با کمک متحدانش در ناتو، خشونت علیه مسلمانان و فلسطینی‌ها در آلمان در هفته‌ها و ماه‌های اخیر به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

یک سازمان غیردولتی در مورد حملات خشونت‌آمیز ضدمسلمانان، توهین، تهدید و تبعیض را در بازه زمانی اکتبر گذشته (مهر ماه) تاکنون ثبت کرده است.

این حوادث شامل بیش از ۱۴۹ حمله به افراد یا گروه‌ها، عمدتا خانواده‌ها و گروه‌هاست که طی دو ماه در فضا‌های عمومی مورد حمله قرار گرفتند.

۲۴ حمله علیه مؤسسات مذهبی انجام شد؛ از جمله هتک حرمت به قبور مسلمانان و حمله به مساجد.

این بدان معناست که حوادث مستند از سطح سال گذشته میلادی فراتر رفته است؛ موارد ثبت شده منحصرا مربوط به عرصه آفلاین است و نه به فوران سخنان نفرت‌انگیز ضدمسلمانان در فضای آنلاین و رسانه‌های اجتماعی.

به‌طور کلی تعداد زیادی از حوادث ضد مسلمانان گزارش نشده وجود دارد که هنوز گزارش یا ثبت نشده است.

حمله به مسجدی در زیگبورگ که ۳ عامل جنایت شیشه‌های مسجد را شکستند، به آتش کشیدن به مسجدی در دورتموند و حمله به قبور مسلمانان در ماگدبورگ از جمله این رویداد‌ها هستند.

در برلین، نژادپرستان به یک مرد فلسطینی که چفیه به تن داشت حمله کردند؛ او از مسافران خواسته بود که در قطار برای یک زن مسن جا باز کنند.

گرافیتی نژادپرستانه در نمای ورزشگاه هاینریش در مونیخ کشف شد که شامل دعوت به «کشتن همه فلسطینی‎ها» بود.

یک رستوران عربی در لودویگشافن سفارش آنلاینی دریافت کرد که شامل درخواست نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها بود: «تا آخرین مسلمان آتش‌بس نیست».

در ریمپار (باواریا)، چند صلیب شکسته در شب کریسمس در خیابانی که چندین خانواده مسلمان در آن زندگی می‌کنند، روی دیواری چسبانده شد. لاستیک ۱۶ خودرو نیز بریده شد.

خانه یک خانواده پاکستانی قربانی آتش‌سوزی شد، گرافیتی‌های اسلام‌هراسی متعددی مانند «مسلمانان بیرون!» یک شبه ظاهر شدند.

در درسدن، دو زن با پوشش روسری هدف حمله قرار گرفتند، آتش‌سوزی در مسجد بوسنیایی در حال ساخت در اسن رخ داد، در موسینگن (بادن-وورتمبرگ)، یک مسجد با صلیب شکسته و تهدید هولوکاست پوشانده شد.

دولت و رسانه‌های آلمان به‌طور مستقیم مسئول این خشونت‌ها هستند؛ آن‌ها به‌طور نظام‌مند شرایط سیاسی و ایدئولوژیک را برای این وضعیت ایجاد کرده‌اند.

آن‌ها از متجاوزترین حامیان کابینه راست افراطی رژیم صهیونیستی هستند که در حال نسل‌کشی علیه مردم فلسطین است.

هرگونه اعتراض به این موضوع با اتهام واهی یهودی‌ستیزی جرم‌انگاری می‌شود؛ فلسطینی‌ها و مسلمانان در سراسر جهان به‎عنوان عاملان خشونت متهم می‌شوند، حق تظاهرات محدود شده است، شعار‌ها به نفع فلسطین آزاد و متحد جرم‌انگاری می‌شود.

تظاهرات‌کنندگان از خشونت وحشیانه پلیس در این تجمعات خبر می‌دهند؛ شرکت‌کنندگان حتی کودکان بدون هیچ توجیهی دستگیر می‌شوند و مورد آزار و اذیت نژادپرستانه قرار می‌گیرند.

سازمان‌ها یا افراد خصوصی که نسل‌کشی غزه را محکوم می‌کنند و در این زمینه فعال هستند نیز مورد حمله قرار گرفتند؛ به عنوان مثال، شعبه آلمانی شبکه کمک بین‌المللی «شبکه همبستگی سامیدون-فلسطین» که از اسرای فلسطینی حمایت می‌کند، مسدود شد.

در سال‌های گذشته حملات مرگ‌بار دیگری از جناح راست افراطی وجود داشته است؛ دیوید سونبولی، راست افراطی ۱۸ ساله، ۹ نفر را با پیشینه مهاجر در مونیخ کشت.

این افزایش خشونت از سوی راست افراطی و سرکوب سیاسی مرتبط با آن علیه مسلمانان، نتیجه تغییر طبقه حاکم به راست افراطی است.

منبع: اطلاعات انلاین