به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ دکتر سعید داراب نیا اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره  تیراندازی در روستای میان آب این شهرستان موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل این تیراندازی رعب آور به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت. وی اظهار داشت دراین راستا مأمورین کلانتری ۱۲شاوور با کارهای اطلاعاتی توانستند […]

به گزارش زیرنویس ؛ سرهنگ دکتر سعید داراب نیا اظهار کرد: درپی وقوع یک فقره  تیراندازی در روستای میان آب این شهرستان موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل این تیراندازی رعب آور به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت دراین راستا مأمورین کلانتری ۱۲شاوور با کارهای اطلاعاتی توانستند عامل تیراندازی را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

 در بازرسی از محل اختفای این اخلال‌گر نظم یک قبضه کلت کمری همراه با فشنگ مربوط کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس کرخه گفت: در تحقیقات پلیس متهم علت این تیراندازی را درگیری وقدرتنمایی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده قضائی به همراه شاکی جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ داراب نیا در پایان گفت: قدرت‌نمایی افراد با سلاح سرد و گرم در کرخه خط قرمز پلیس این شهرستان است و برخورد با اینگونه متخلفان سریع و قاطع خواهد بود.

 

منبع خبر: رکنـا