به گزارش زیرنویس از خوزستان ؛ علی اصغر چاغروندی گفت: با توجه به این که استان خوزستان در تعطیلات سال نو، میزبان مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از نقاط مختلف کشور است، از مدتی قبل برنامه ریزی برای عرضه سوخت و حجم  بالای خودرو‌های ورودی به استان و پاسخگویی جایگاه‌های توزیع بنزین و نفت […]

به گزارش زیرنویس از خوزستان ؛ علی اصغر چاغروندی گفت: با توجه به این که استان خوزستان در تعطیلات سال نو، میزبان مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور از نقاط مختلف کشور است، از مدتی قبل برنامه ریزی برای عرضه سوخت و حجم  بالای خودرو‌های ورودی به استان و پاسخگویی جایگاه‌های توزیع بنزین و نفت گاز از نظر کیفیت و کمیت ارائه خدمات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه اکیپ‌هایی بازرسی این شرکت متشکل از بخش‌های ایمنی، مهندسی، کنترل کیفیت و کمیت، سامانه هوشمند، بازرسی، بازرگانی و روابط عمومی اضافه بر برنامه کاری روزمره از همه جایگاه‌ها بازدید و نواقص احتمالی را بررسی خواهند کرد.

چاغروندی با اشاره به این که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز وظیفه توزیع و سوخت رسانی در نقاط شمال و شمال شرقی، مرکز و غرب خوزستان را عهده دار است،   گفت: با همکاری نزدیک ناوگان حمل و نقل و تعداد کامیون‌های سوخت رسان، همه جایگاه‌های عرضه سوخت اعم از بنزین و نفت گاز در ایام نوروز و تعطیلات سال نو به صورت شبانه روزی فعالیت دارند.

وی افزود: منطقه اهواز دارای ۱۰ ناحیه: مرکزی، شوش، اندیمشک، دزفول، شوشتر، مسجدسلیمان، ایذه، رامهرمز، بهبهان و سوسنگرد است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز اظهار کرد: این منطقه دارای دو انبار در نظامیه و اندیمشک است که تمهیدات لازم در خصوص ذخیره فرآورده نفتی در ایام نوروز نیز صورت پذیرفته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با بیان این که شمار جایگاه‌های توزیع بنزین و نفت گاز (گازوئیل) در حوزه فعالیت این مدیریت ۱۷۷ باب است، افزود: این تعداد با افزوده شدن ۷۷  جایگاه عرضه گاز طبیعی فشرده (CNG) به ۲۵۴ مورد افزایش می‌یابد.

چاغروندی با اشاره به آمادگی واحد‌های پاسخگویی و نظارتی منطقه درطول شبانه روز نیز گفت: هموطنان عزیز درصورت مشاهده هرگونه تخلف و یا به منظور ارائه پیشنهاد و انتقاد‌های خود می‌توانند با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ واحد رسیدگی به شکایات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران  تماس حاصل کنند.

منبع خبر: رکنـا