به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد آل‌نعمه پس از تساوی یک بر یک دیدار فولاد و ملوان در نشست خبری، اظهار داشت: بازی جانداری بود و می‌دانستیم مقابل ملوان که بیشتر تیم‌ها را شگفت‌زده کرده و یقه تمام تیم‌های بزرگ را گرفته بود، دیدار سختی داریم. وی افزود: از همه بازیکنانم تشکر کرده […]

- می‌توانستیم مقابل ملوان برنده باشیم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد آل‌نعمه پس از تساوی یک بر یک دیدار فولاد و ملوان در نشست خبری، اظهار داشت: بازی جانداری بود و می‌دانستیم مقابل ملوان که بیشتر تیم‌ها را شگفت‌زده کرده و یقه تمام تیم‌های بزرگ را گرفته بود، دیدار سختی داریم.

وی افزود: از همه بازیکنانم تشکر کرده و به خاطر این بازی سخت به آن‌ها افتخار می‌کنم. می‌توانستیم برنده باشیم، اما باز هم دست بازیکنانم درد نکند. از هواداران نیز به خاطر حمایت و یکدل بودنشان به عنوان فرد کوچکی از مجموعه فولاد تشکر می‌کنم. پس از چند وقت این یکدلی و تشویق ۹۰ دقیقه‌ای را دیدیم. 

سرمربی فولاد درباره دلیل از دست رفتن زمین از دقیقه ۲۰ تا حدود ۶۵ و در اختیار گرفتن آن پس در ۲۵ دقیقه پایانی، گفت: نقطه قوت ملوان، وسط زمینش است. در طول هفته کار کرده بودیم توپ را به وسط زمین نبریم و از کناره‌ها حمله کنیم. به همین دلیل دقایقی از بازی را از دست دادیم. ملوان هم تیم خیلی خوب و با برنامه‌ای در خط حمله است. همین که توانستیم به این تیم که مقابل تیم‌های بزرگ موقعیت‌های زیادی خلق می‌کند، فرصت چندانی ندهیم، جای شکر دارد.

آل نعمه درخصوص اینکه در زمان ایگناسیو مارتینز استفاده بی‌رویه‌ای از جوان‌های فولاد می‌شد که سبب شد بازدهی خاصی نداشته باشند، اما در دوره سرمربیگری خودش بازیکن جوان پس از ورود به زمین کاری که باید را انجام می‌دهد، گفت: قطعا جوان‌های خوبی داریم که بازی دادن به آن‌ها تبعاتی هم دارد. مهم است چه زمانی و در کدام دیدار‌ها به جوانان، بازی بدهیم تا هدر نروند. امروز هم دیدید محمد عسگری که یکی از آیندگان فوتبال ایران است و خیلی می‌تواند در آینده به فوتبال ما کمک کند، توانست گل تساوی ما را بزند. با او خصوصی حرف می‌زنم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا