به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: امیدوارم بازی فردا برای هر دو تیم بازی خوبی باشد. پرسپولیس به‌خوبی توانسته است ریتمش را حفظ کند. امیدوارم مسیر به سمتی برود که بازی را برای خودمان کنترل کنیم و […]

- کار سختی در مقابل پرسپولیس داریم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر، اظهار داشت: امیدوارم بازی فردا برای هر دو تیم بازی خوبی باشد. پرسپولیس به‌خوبی توانسته است ریتمش را حفظ کند. امیدوارم مسیر به سمتی برود که بازی را برای خودمان کنترل کنیم و در ادامه با پیاده‌کردن دو مورد تاکتیکی به نتیجه برسیم. امیدوارم روزی باشد که بچه‌ها بتوانند توانایی‌شان را نشان دهند و از فوتبال لذت ببرند و در نهایت کیفیت مناسبی از خودشان ارائه دهند.

وی درباره وقفه‌های لیگ و آسیبش به ذوب‌آهن عنوان کرد: ما در نیم‌فصل سه بازی تدارکاتی انجام دادیم و با توجه به محدودیت‌هایمان همین بضاعت را داشتیم. ما بازی‌های درون‌تیمی هم برگزار کردیم، اما امیدوارم این مساله در بازی فردا تاثیرگذار نباشد.

سرمربی ذوب‌آهن درباره فصل نقل و انتقالات بیان کرد: به هر حال ناخواسته سه بازیکن اصلی خودمان را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. پنج بازیکن از دست دادیم. با توجه به بضاعت و شرایط چیزی را که در دسترس بود، فراهم کردیم. از ۱۹ سهمیه بزرگسال ۱۷ بازیکن داریم که دو تای آن‌ها دروازه‌بان‌اند. بقیه بازیکنان رده‌های سنی‌اند. یک ریال اضافه‌تر از بودجه ابتدای فصل هزینه نشده است. با باقیمانده درآمد جدایی بازیکنان توانستیم بازیکن جذب کنیم.

او درباره احتمال جدایی برخی از بازیکنان گفت: بازه زمانی نقل و انتقالات به بازیکنان و باشگاه‌ها اجازه مذاکره می‌دهند. من قبلا درباره اسلامی صحبت کردم و درباره محمدجواد محمدی باید بگویم مساله جدایی مطرح بود و او با ما صحبت کرد، اما به نتیجه رسیدیم او بماند. با توجه به شرایط صلاح نیست بیشتر صحبت کنم. ما با توجه به بضاعتی که داریم سعی کردیم سراغ بازیکنان برویم. باید توان مالی و اراده جذب بازیکنان خوب را داشته باشیم. با این حال خودمان را تا حدودی برای ادامه لیگ آماده کردیم. از سهمیه فیفا هم در ابتدای فصل استفاده کرده بودیم.

ربیعی درباره صحبت‌ها مبنی بر جدایی‌اش عنوان کرد: نحوه پیشنهاد فولاد و بیانش کاملا حرفه‌ای و اخلاقی بود. در ابتدای فصل قرارداد با ذوب‌آهن با اختیار کاملا مساوات بسته شده است. یعنی با حفظ منافع دو طرف و اختیارات لازم کار انجام شود. وقتی پیشنهاد فولاد آمد ابتدا از مسئولان ذوب‌آهن اجازه گرفتم. در نهایت آقای کوهی با جدایی‌ام مخالفت کرد. می‌توانستم نوتیس دهم و بعد از هفت روز جدا شوم، اما نمی‌خواستم ذوب‌آهن ضربه بخورد. مدیرعامل فولاد و ذوب‌آهن دو بار با هم صحبت کرده بودند.

او ادامه داد: من از روز اول برخی مسائل را می‌دانستم و در نیم‌فصل اول فراتر از بضاعت عمل کردیم. شاید انتظار بیشتر و نیاز به پشتیبانی بیشتری داشتم. حالا هیچ مانعی برای انگیزه کاری‌ام وجود ندارد. اگر ذوب‌آهن تصمیم می‌گرفت من را کنار بگذارد، طبق اختیار قرارداد می‌توانست با پرداخت ۵۰ درصد قرارداد را فسخ کند. توافق دوطرفه شکل می‌گرفت، اما حالا با انگیزه‌ام تا شرایط تاکتیکی تیم را به قبل برگردانم. با این حال اگر این مساله باعث تکدر خاطر مردم اصفهان شده است، عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره اختلاف نظر بین او و باشگاه در رابطه با هدف تیم در پایان لیگ گفت: به صورت کلی رشد تیم‌ها در یک مقطع کوتاه صورت نمی‌گیرد. کار سختی است بخواهید به سرعت تیم را به بالای جدول برسانید. تغییر رویکرد زمانبر است. من در مس رفسنجان رتبه پنجم را کسب کردم و این برای من دیگر جذاب نیست. من جاه‌طلبم و برای تیمم تلاش می‌کنم، اما تنها این مساله کافی نیست. بودجه ما نصف برخی تیم‌ها هم نیست. حتی باشگاه ملوان با کادر فنی و تیم خوبش ابزار گرفتن سرباز را دارد، اما ما شرایطمان اینگونه نیست. برخی مسائل را شاید بعدا بگویم، اما در حال حاضر باید تیمم را مدیریت کنم. نمی‌توانم بگویم از شرایط کنونی تیمم راضی‌ام. من آدم بسیار شفافی هستم. فولاد برای من یک برنامه چندساله را تعریف کرده بود. سعی می‌کنم پروژه ذوب‌آهن را با تمام قوا جلو ببرم و از کسی گلایه ندارم. من پاسخگوی همه هم خواهم بود.

او درباره دیدار با پرسپولیس گفت: از هوادارانمان می‌خواهم تیممان را تنها نگذارند. درباره داور مسابقه هم باید ابراز امیدواری کنم روز خوبش باشد و امیدوارم پیروز شویم. ما چند بازیکن مصدوم هم داریم. من از باشگاه خواستم قرارداد نادر محمدی تمدید شود. ان‌شاءالله مردم فردا یار و یاور تیم باشند. امیدوارم ذوب‌آهن به هدف نهایی‌اش برسد.

ربیعی درباره جذب ارشیا سرشوق و هافبک گرجستانی گفت: سرشوق یک بازیکن جوان و آینده‌دار است. قرارداد آقای گریگول ریالی است و قرارداد مناسبی با او بستیم. او ۹ بازی ملی دارد و عضو تیم قهرمان لیگ گرجستان بود. باید این بازیکن با تیم هماهنگ شود و در ادامه از او استفاده می‌کنیم. امیدوارم یادآور دیگر بازیکنان گرجستانی باشد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا