به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد علیف، دبیرکل مچ اندازى کنفدراسیون آسیا از روز گذشته(دوشنبه) با حضور در جزیره کیش از امکانات این جزیره جهت میزبانى از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازى قهرمانى آسیا ٢٠٢۴ بازدید به عمل آورد.  علیف با همراهى نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازى ایران امروز از تمامى […]

- بازدید دبیرکل کنفدراسیون مچ اندازى آسیا از امکانات جزیره کیش

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، احمد علیف، دبیرکل مچ اندازى کنفدراسیون آسیا از روز گذشته(دوشنبه) با حضور در جزیره کیش از امکانات این جزیره جهت میزبانى از بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازى قهرمانى آسیا ٢٠٢۴ بازدید به عمل آورد. 

علیف با همراهى نصیرزاده رییس فدراسیون بدنسازى ایران امروز از تمامى سالن هاى مدنظر براى برگزارى مسابقات و هتل ها بازدید کرده و در نشستى با حضور نظرپور مدیرعامل شرکت عمران کیش، فرضى پور رییس موسسه ورزش و نجف پور معاون ورزش جزیره کیش حضور پیدا کردند. 

در این نشست دبیرکل کنفدراسیون مچ اندازى آسیا از امکانات جزیره کیش ابراز رضایت کرده و کیش را یک جزیره شگفت انگیز دانست. علیف اعلام کرد جزیره کیش تمامی امکانات و زیرساخت های لازم را برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا دارد.

در‌ پایان این نشست تفاهم نامه میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا توسط طرفیت به امضا رسید.

گفتنی است؛ بیست و دومین دوره مسابقات مچ اندازی قهرمانی مردان و زنان آسیا از ۳۱ فروردین تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ به میزبانی ایران برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا