تیم استقلال امروز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد. روزبه چشمی در دقیقه ۳۶ تک گل این بازی را با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا آبی‌های پایتخت ۳۹ امتیازی شوند […]

تیم استقلال امروز از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود که این دیدار با نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان پایتخت خاتمه پیدا کرد.

روزبه چشمی در دقیقه ۳۶ تک گل این بازی را با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا آبی‌های پایتخت ۳۹ امتیازی شوند و مقتدرانه جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند. سپاهان با این شکست در امتیاز ۳۱ باقی ماند و با دو بازی کمتر همچنان در رده سوم ایستاد.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، ابوالفضل جلالی (۴+۹۰ – محمدحسین مرادمند)، آرش رضاوند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور (۷۷ – مهرداد محمدی)، گوستاوو بلانکو (۸۹ – آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف (۷۷ – امید حامدی‌فر).

استقلال فاتح مهم‌ترین بازی فصل/ شلیک چشمی به قلب سپاهان در آزادی

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، رضا اسدی (۷۶ – کاوه رضایی)، برایان دابو، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (۴۶ – آریا یوسفی)، میلاد زکی‌پور (۷۶ – عیسی عباس)، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو، محمدجواد حسین‌نژاد (۴۶ – علی‌اصغر اعرابی) و سیاوش یزدانی.

استقلال فاتح مهم‌ترین بازی فصل/ شلیک چشمی به قلب سپاهان در آزادی

داور: پیام حیدری

دروازه استقلال در نیمه نخست و در دقیقه ۴ روی پرتاب اوت میلاد زکی‌پور تهدید شد که با دفع توپ آرمین سهرابیان توپ به دست مدافع استقلال برخورد کرد و از منطقه خطر دور شد و در ادامه پیام حیدری اعتقادی به پنالتی نداشت.

در دقیقه ۱۲ ارسال برای بلانکو در محوطه جریمه سپاهان مهاجم استقلال با خطای مشکوک سیاوش یزدانی سرنگون شد ولی حیدری باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت.

ضربه غیرمستقیم رامین رضاییان درحالیکه همه بازیکنان در داخل محوطه جریمه استقلال منتظر رسیدن توپ بودند به سمت دروازه سید حسین حسینی رفت و دروازه‌بان استقلال توپ را از زیر طاق به کرنر فرستاد.

روزبه چشمی در دقیقه ۳۶ با دفع ناقص سیاوش یزدانی در پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و هافبک استقلال به یکباره اقدام به شوتزنی کرد و شلیک تماشایی چشمی به گل اول استقلال تبدیل شد.

شهریار مغانلو روی اشتباه عجیب صالح حردانی در دقیقه ۴۳ در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد که که ضربه او به تیرک دروازه استقلال برخورد کرد تا بازی در نیمه نخست با برتری آبی‌پوشان به پایان برسد.

اعرابی در دقیقه ۶۲ روی پاس در عمق رضا اسدی با سیدحسین در موقعیت تک به تک قرار گرفت که دروازه‌بان استقلال با واکنشی دیدنی مانع گلزنی سپاهانی‌ها شد.

آریا یوسفی دقیقه ۷۵ با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه شد که شوت زمینی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

منبع: خبـر ورزشی