به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کوین یامگا، مدافع استقلال تهران، پس از برد آبی پوشان در بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران در مورد گل روزبه چشمی گفت: گل چشمی شگفت انگیز بود. گل خیلی خوبی بود. برای این گل و تیم خوشحالم. یامگا درباره برد در […]

- زمان بازگشتم را پیش‌بینی نمی‌کنم

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، کوین یامگا، مدافع استقلال تهران، پس از برد آبی پوشان در بازی هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران در مورد گل روزبه چشمی گفت: گل چشمی شگفت انگیز بود. گل خیلی خوبی بود. برای این گل و تیم خوشحالم.

یامگا درباره برد در این بازی گفت: بازی عالی بود. برای ما مهم بود که در این بازی برنده شویم چون خیلی مهم بود. ما نیاز داریم این فرم را حفظ کنیم تا در تمام مسابقات برنده شویم. 

یامگا در پاسخ به این سوال که «نظر شما در مورد شانس قهرمانی استقلال چیست؟» گفت: ما به قهرمانی فکر نمی‌کنیم. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و تلاش می‌کنیم در هر بازی بهترین نمایش را داشته باشیم. 

او در مورد پیش بینی خود از زمان بازگشت به میادین عنوان کرد: من پیش بینی نمی‌کنم. من خوشحالم که امروز تیم برنده شد و ۳ امتیاز را کسب کردیم.

مدافع استقلال درباره حمایت هواداران در بازی مقابل سپاهان عنوان کرد: حمایت هواداران برای ما همیشه مهم و بزرگ است. از همه آنها متشکریم و می‌خواهیم مثل همیشه مایه افتخار آنها باشیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا