به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از اجرای عملیات پیچیده مهندسی علیه گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و گرفتارکردن آنان در کمین از پیش‌طراحی‌شده خبر داد. گردان‌های قدس اعلام کرد که طی این عملیات، ساختمانی در اطراف چهارراه «دوله» در جنوب شهرک «الزیتون» شهر غزه […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) از اجرای عملیات پیچیده مهندسی علیه گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و گرفتارکردن آنان در کمین از پیش‌طراحی‌شده خبر داد.

گردان‌های قدس اعلام کرد که طی این عملیات، ساختمانی در اطراف چهارراه «دوله» در جنوب شهرک «الزیتون» شهر غزه که با موشکِ عمل‌نکرده جنگنده‌های اف- ۱۶ ارتش رژیم صهیونیستی بمب‌گذاری شده بود به روی گروهی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی منفجر شده است.

در پی گرفتارشدن این گروه از نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان گردان‌های قدس، شماری از آنان به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

علاوه بر این یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی نیز در خیابان «السکه» در شرق شهرک «الزیتون» شهر غزه از سوی مبارزان گردان‌های قدس با بمب «ثاقب» هدف قرار گرفت و منهدم شد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها از صبح امروز از نزدیک‌ترین فاصله ممکن با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب شهرک الزیتون به شدت درگیر شده‌اند.

همچنین مبارزان قسام یک بولدوزر «دی ۹» ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک الزیتون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند و آن را به آتش کشیدند.

یک تانک مرکاوا ارتش رژیم صهیونیستی نیز در اطراف منطقه «المصلبه» واقع در شهرک الزیتون شهر غزه از سوی گردان‌های قسام با گلوله یاسین ۱۰۵ منهدم شد.

گردان‌های المجاهدین نیز اعلام کرد که یک جنگ‌افزار ارتش رژیم صهیونیستی را در شهرک الزیتون با گلوله ضدزره هدف قرار داده است.

منبع: مـهر