به گزارش زیرنویس،سرهنگ احسان مومنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت : از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری ، تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود . ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: البته در هفته […]

- ممنوعیت تردد این خودروها در پنجشنبه و جمعه در تهران

به گزارش زیرنویس،سرهنگ احسان مومنی در خصوص تمهیدات ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص انتخابات روز جمعه گفت : از روز پنج شنبه شب و روز جمعه تا پایان رای گیری ، تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در شهر تهران ممنوع خواهد بود .

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: البته در هفته های گذشته شب های پنج شنبه تردد کامیون ها از ساعت ۱۰ به بعد آزاد بود اما این هفته ممنوعیت تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین را در سطح معابر شهر تهران خواهیم داشت و به هیچ عنوان تردد آنها این هفته آزاد نیست .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: رانندگان وسایل نقلیه سنگین این هفته و در روزهای اعلامی به هیچ عنوان قصد ورود به شهر تهران را نداشته باشند زیرا همکاران بنده در ورودی های شهر مستقر بوده و از ورود وسایل نقلیه سنگین و کامیون ها خودداری می نمایند .

سرهنگ مومنی افزود : تردد موتورسیکلت های سنگین نیز کما فی السابق در سطح شهر تهران ممنوع می باشد . همچنین تردد کلیه خودروهایی که فاقد پلاک می باشند نیز ممنوع است و به صورت ویژه این ممنوعیت ها اعمال خواهد شد .

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت : همکاران بنده نیز در اطراف حوزه های رای گیری برای روان سازی ترافیک مستقر هستند .

وی از شهروندان خواست که رای دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و طی روز این کار را انجام دهند و در هنگام مراجعه نیز در محل به هیچ عنوان دوبله پارک نکنند تا ترافیکی در این محدوده‌ها نداشته باشیم و مردم بتوانند به موقع به کارهای خود برسند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در خاتمه اظهار کرد: ان شاء الله روز جمعه همه با هم در پای صندوق های رای حضور خواهیم یافت و برای اقتدار و عزت و عظمت میهن عزیز اسلامی رای خواهیم داد.

۲۳۳۲۱۷

منبع: خبـرآنلاین