به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی مقابل ذوب آهن در خانه آنها همیشه سخت است. آنها امسال هم عملکرد خیلی خوبی داشتند. می‌خواهم از سرمربی و بازیکنان آنها تعریف کنم که با […]

به گزارش خبرنگار مهر، اوسمار ویه را در نشست خبری پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: بازی مقابل ذوب آهن در خانه آنها همیشه سخت است. آنها امسال هم عملکرد خیلی خوبی داشتند. می‌خواهم از سرمربی و بازیکنان آنها تعریف کنم که با یک نفر کمتر پس از کارت قرمزی که گرفتند هم خوب بازی کردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اصفهان ادامه داد: آنها بعد از گل اولی که زدیم تغییرات تاکتیکی دادند که یکسری مشکلات برای ما ایجاد کرد اما توانستیم آنها را کنترل کنیم. بین نیمه برنامه‌هایی چیدیم که روی دفاع حریف کنترل بیشتری داشته باشیم و بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. مدل بازی ذوب آهن باعث شد تاکتیک خودمان را عوض کنیم و بیشتر بازی را در اختیار داشته باشیم. خیلی خوشحالم که بازیکنان به هدف‌مان پی بردند.

ویه را افزود: متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده و تعداد گل‌ها را بیشتر کنیم ولی فوتبال همین است. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند. بازی بعد در جام حذفی هم حتماً حضور هواداران را خواهیم داشت و آنها به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره فرصت سوزی مهاجمان این تیم گفت: این شرایط به ما کمک می‌کند تا در تمرین‌ها روی نقاط ضعف‌مان تمرکز و آنها را برطرف کنیم.

او درباره استفاده از عملکرد عبدالکریم حسن و ارونوف به عنوان بازیکن تعویض خاطرنشان کرد: همیشه بازیکنی که خارج از کشور می‌آید شاید کمی اضطراب و استرس داشته باشد، ولی به نظرم برای بازی اول خوب بودند و توانستند خودشان را نشان دهند. چیزی که تعیین می‌کند چه بازیکنی فیکس بازی کند تمرینات است.

منبع: مـهر