در دومین دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم سری آ ایتالیا، تیم اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان آتالانتا بود و این بازی را به آسانی و با نتیجه ۴-۰ به سود خود به پایان رساند. متئو دارمیان در دقیقه ۲۶، لائوتارو مارتینس در دقیقه ۱+۴۵، فدریکو دی‌مارکو در دقیقه ۵۴ و داویده فراتزی در دقیقه ۷۲ […]

- هیچ تیمی جلودار اینتر نیست/ با الهه به سوی اسکودتو

در دومین دیدار معوقه از هفته بیست‌ویکم سری آ ایتالیا، تیم اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو میزبان آتالانتا بود و این بازی را به آسانی و با نتیجه ۴-۰ به سود خود به پایان رساند.

متئو دارمیان در دقیقه ۲۶، لائوتارو مارتینس در دقیقه ۱+۴۵، فدریکو دی‌مارکو در دقیقه ۵۴ و داویده فراتزی در دقیقه ۷۲ گل‌های اینتر را در این بازی به ثمر رساندند. گلی که مارتینس در این بازی زد، شمار گل‌های این فصل او در سری آ را به ۲۳ مورد افزایش داد تا جایگاهش به‌عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی برترین گلزنان بیش از پیش مستحکم شود.

پیروزی بیست‌ودوم اینتر در فصل جاری سری آ، به منزله افزایش فاصله این تیم با یوونتوس رده دومی به ۱۲ امتیاز است و این اختلاف در شرایطی به وجود آمده است که ۱۲ هفته به پایان فصل جاری باقی است و بانوی پیر روی کاغذ بازی‌های به مراتب سخت‌تری نسبت به نراتزوری دارد.

منبع: خبـر ورزشی