در اقدامی عجیب شهاب زاهدی مهاجم تیم پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا راهی لیگ ژاپن شود. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه پرسپولیس قرارداد نبیل باهویی دیگر مهاجم خارجی خود را هم فسخ کرده بود و این موضوع باعث شد تا دست اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس تا حدود […]

- دوگانگی در حرف و رفتار مدیران پرسپولیس/ قرارداد شهاب زاهدی چگونه فسخ شد؟

در اقدامی عجیب شهاب زاهدی مهاجم تیم پرسپولیس قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا راهی لیگ ژاپن شود. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه پرسپولیس قرارداد نبیل باهویی دیگر مهاجم خارجی خود را هم فسخ کرده بود و این موضوع باعث شد تا دست اسمار ویرا سرمربی پرسپولیس تا حدود زیادی بسته شود. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات عیسی آل‌کثیر را به عنوان مهاجم نوک جذب کرده بود اما با جدایی زاهدی و باهویی باز هم اسکواد سرخ پوشان در خط حمله دچار نقص شد.

در خصوص جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس ابهامات زیادی وجود دارد چرا که اوسمار ویرا سرمربی این تیم بارها اعلام کرد که مخالف جدایی این مهاجم است اما مشخص نیست که باشگاه پرسپولیس با چه استدلالی رضایت‌نامه این مهاجم را صادر کرد. این در حالی است که مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها مدعی شدند که در قرارداد زاهدی بند فسخ وجود ندارد.به همین دلیل مسئولان پرسپولیس باید پاسخگوی هواداران خود باشند که در این شرایط چطور اجازه جدایی زاهدی را دادند که تا اینجا با ۶ گل زده، بهترین گلزن سرخ‌پوشان محسوب می‌شد.

وقتی زاهدی در قراردادش بند فسخ ندارد پس مشخص است که مسئولان پرسپولیس رضایت‌نامه را برای او صادر کردند. هر چند که آنها مدعی شدند که پول خوبی بابت جدایی زاهدی گرفتند که این مساله هم تا به حال شفاف نشده است. در صورتی که باشگاه پرسپولیس نتواند در ادامه راه مهاجم مد نظر سرمربی‌اش را جذب کند آن وقت شاید کار برای این تیم با داشتن یک مهاجم تخصصی ۳۴ ساله که سابقه مصدومیت سنگین هم دارد سخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: وحید قلیچ: جواد نکونام مربی باکلاسی است/ برنده دربی برگشت، قهرمان لیگ برتر می‌شود/ اگر پرسپولیس و استقلال امکانات سپاهان را داشتند…

منبع: خبـر ورزشی