به گزارش زیرنویس: پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اختلاف ۳ امتیازی اش را با استقلال در صدرجدول رده بندی حفظ کرد و در رده دوم قرار گرفت. نکته مهم اما این که بازی های پرسپولیس تا پایان سال به مراتب از استقلال ساده تر است چراکه […]

به گزارش زیرنویس: پرسپولیس با برتری یک بر صفر برابر ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اختلاف ۳ امتیازی اش را با استقلال در صدرجدول رده بندی حفظ کرد و در رده دوم قرار گرفت.

نکته مهم اما این که بازی های پرسپولیس تا پایان سال به مراتب از استقلال ساده تر است چراکه تمام بازی های این تیم در استادیوم آزادی برگزار می شود.

پرسپولیس در جام حذفی در آزادی با نفت و گاز گچساران بازی می کند و بعد از آن در لیگ برتر برابر فولاد، استقلال و پیکان در ورزشگاه آزادی بازی می کند.

اما برخلاف این تیم استقلال تا پایان سال فقط یک بازی در استادیوم آزادی بازی می کند که آن بازی هم برابر همین پرسپولیس است و آبی ها در جام حذفی در رفسنجان با مس بازی می کنند، در خوزستان به مصاف استقلال این شهر می روند و بعد از دربی، شاگردان نکونام در ورزشگاه دستگردی به مصاف هوادار می روند.

پرسپولیس شانس مناسبی برای صدرنشینی در پایان سال ۱۴۰۲ دارد اما استقلال هم با هدایت نکونام نشان داده ساده امتیاز از دست نمی دهد  و تیمی نیست که از رقابت برای قهرمانی شانه خالی کند.

 

منبع خبر: رکنـا