به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بلینگام در جریان دیدار رئال مادرید برابر خیرونا دچار مصدومیت شد و به دلیل درد زیادی که از ناحیه مچ پا داشت نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند و به ناچار تعویض شد.  این بازیکن از آن زمان تا به حال مشغول طی کردن روند درمانش بوده و […]

- بازگشت ستاره انگلیسی به تمرین رئال

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بلینگام در جریان دیدار رئال مادرید برابر خیرونا دچار مصدومیت شد و به دلیل درد زیادی که از ناحیه مچ پا داشت نتوانست تا پایان بازی در زمین بماند و به ناچار تعویض شد. 

این بازیکن از آن زمان تا به حال مشغول طی کردن روند درمانش بوده و در تمامی دیدار‌هایی که رئال مادرید در طول این مدت انجام داده غایب بوده است و این موضوع مشکلاتی را برای کارلو آنچلوتی در بازی‌های سخت به وجود آورده است. 

رئال مادرید روز شنبه باید در یک بازی حساس و مهم در ورزشگاه مستایا برابر والنسیا قرار بگیرد و حضور این ستاره انگلیسی می‌تواند کمک بسیاری به آن‌ها کند، اتفاقی که روزنامه آ. اس از محتمل بودن آن خبر داده است. 

این روزنامه اسپانیایی مدعی شده است که جود بلینگام دیگر در مچ پایش هیچ احساس دردی ندارد و روند درمانش کامل شده و قرار است امروز از سوی کادر پزشکی رئال تحت آزمایش قرار بگیرد تا مشخص شود که شرایط به چه صورت خواهد بود. 

در صورتی که آزمایش شرایط او را خوب و مورد قبول نشان دهد، بلینگام این اجازه را خواهد داشت که در بازی والنسیا به میدان برود. در غیر این صورت، او احتمالا در بازی برگشت برابر لایپزیش در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به زمین بازخواهد گشت.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا