به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مدیران منچستریونایتد در تابستان گذشته به این نتیجه رسیدند که به دلیل اتهاماتی از قبیل آزار فیزیکی و ضرب و شتم که از سوی نامزد گرینوود به او زده شده بود با او همکاری نکنند.  این بازیکن در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت […]

- پیام ستاره جنجالی به یونایتد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، مدیران منچستریونایتد در تابستان گذشته به این نتیجه رسیدند که به دلیل اتهاماتی از قبیل آزار فیزیکی و ضرب و شتم که از سوی نامزد گرینوود به او زده شده بود با او همکاری نکنند. 

این بازیکن در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی راهی ختافه شد و حالا به یکی از بازیکنان درخشان و مهره‌های کلیدی این تیم در لالیگا تبدیل شده که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ را هم به خود جلب کرده است. 

مدیران ختافه مایل هستند که او را برای فصل بعد هم حفظ کنند و از سوی دیگر گفته می‌شود که دو باشگاه مطرح اتلتیکو مادرید و بارسلونا هم شرایط او را به دقت زیر نظر دارند و احتمالا پیشنهادی را برای به خدمت گرفتنش ارائه خواهند کرد. 

در روز‌های اخیر گفته شده بود که شاید سر جیم راتکلیف به دنبال این باشد که پس از حضورش در کادر مدیریتی این باشگاه و تغییراتی که ایجاد کرده است، شرایط را برای برگرداندن این ستاره انگلیسی ارزیابی کند و بار دیگر او را به اولدترافورد برگرداند. 

اما اتلتیک خبر داده است که گرینوود هیچ تمایلی به حضور دوباره در یونایتد ندارد و حالا مایل است که همچنان به حضورش در اسپانیا ادامه دهد. این در حالی است که او پیش از این تمایل زیادی به حضور دوباره در این تیم داشت، اما حالا نظرش تغییر کرده است. 

او به خوبی می‌داند که بازگشت به انگلیس چه تاثیری روی شرایط خودش و خانواده‌اش خواهد داشت و نمی‌خواهد هیچ مانعی باعث برهم خوردن تمرکزش و از دست رفتن پیشرفتی شود که در طول این مدت داشته است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا