به گزارش زیرنویسف علیرضا نادعلی  در مورد برنامه های شهرداری تهران برای نوروز سال‌جاری و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: هر سال در ایام پیش از آغاز برنامه‌های نوروزی مدیران حوزه فرهنگی اعم از سازمان زیباسازی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری و… از عملیات نوروز و بهارانه گزارش می دهند. […]

به گزارش زیرنویسف علیرضا نادعلی  در مورد برنامه های شهرداری تهران برای نوروز سال‌جاری و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، گفت: هر سال در ایام پیش از آغاز برنامه‌های نوروزی مدیران حوزه فرهنگی اعم از سازمان زیباسازی، معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان فرهنگی و هنری و… از عملیات نوروز و بهارانه گزارش می دهند.

وی با بیان اینکه گزارشی نیز در خصوص اقدامات بهارانه به کمیسیون فرهنگی و اجتماعی ارسال خواهد شد، گفت: سیاست و رویکرد اصلی این است که شهرداری تهران می‌بایست متناسب با گذر ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی اقدامات خاص داشته باشد و شهر را آماده کند که تا کنون نیز این تلاش انجام شده است.

شهرداری تهران برای پوشش دو رویداد ماه رمضان و نوروز آماده باش است

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران ادامه داد: تجربه تقارن ماه رمضان و عید نوروز از سال گذشته وجود دارد و شهرداری تهران نیز برای پوشش این دو رویداد آماده باش است و برنامه‌های متنوعی به مانند سال گذشته برای نوروز در نظر گرفته است، بگونه‌ای که در بهار سال ۱۴۰۲ پهنه‌هایی را در سطح شهر در نظر گرفته بودند و برنامه‌های متنوعی برای شهروندان اجرا می شد که برای نوروز آتی نیز چنین برنامه‌ای وجوددارد! اما گزارش دقیقی برای تشریح برنامه‌های نوروزی و ماه رمضان هنوز به کمیسیون تحویل داده نشده است.

نادعلی گفت: مدیران فرهنگی می بایست ظرف روزهای آینده این گزارش و اقداماتی که می‌خواهند برای ماه رمضان و نوروز در سطح شهر انجام دهند را تحویل کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران بدهند.

 

منبع خبر: رکنـا