علی مبارکی هافبک فوتبال ایران که اصالت تبریزی دارد، در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تیم‌های لیگ ترکیه ریشه دار هستند و چند پیشنهاد از این کشور داشته ام و مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با چند تیم ترکیه‌ای و یک تیم مجارستانی است. وی افرود: فعلاً تصمیمی نگرفتم و مدیر برنامه ام درحال […]

علی مبارکی هافبک فوتبال ایران که اصالت تبریزی دارد، در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: تیم‌های لیگ ترکیه ریشه دار هستند و چند پیشنهاد از این کشور داشته ام و مدیر برنامه‌هایم در حال مذاکره با چند تیم ترکیه‌ای و یک تیم مجارستانی است.

وی افرود: فعلاً تصمیمی نگرفتم و مدیر برنامه ام درحال مذاکره با چند تیم ترکیه و یک تیم مجارستان هست.

وی در خصوص حضور در فوتبال ایران اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات شایعه زیاد است و من فعلاً برنامه‌ای برای حضور در فوتبال ایران ندارم. پیشنهاد اروپایی دارم و بزودی قراردادم را نهایی می‌کنم. اگر بازیکن بخواهد پیشرفت کند باید سختی‌ها را به جان بخرد.

وی افزود: تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بدنم در فرم ایده آل باقی بماند و خدا را خدا را شکر همه چیز خوب است.

وی تصریح کرد: همانطور که گفتم اولویتم ادامه فوتبال در اروپاست. هیچ بازیکنی بدش نمی‌آید در تیم‌های پرطرفدار بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم اما نمی‌خواهم با یک تصمیم احساسی آینده فوتبالی خود را خراب کنم.

مبارکی در پایان خاطرنشان کرد: خیلی نمی‌خواهم روی شایعات مانور دهم فقط این را می گویم که اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد قطعاً به فوتبال ترکیه می‌روم. تمام کارها انجام شده و بزودی این قرارداد نهایی می‌شود و پس از آن درباره ریز مسائل توضیح می‌دهم.

منبع: مـهر