به گزارش زیرنویس، سردار احمدرضا رادان ضمن حضور در پای صندوق رأی مستقر در ستاد فراجا اظهار داشت: الحمدالله، از اولین دقایق شروع رأی گیری، مردم عزیز در سراسر کشور، پای صندوق های رأی آمدند و با شور وصف ناپذیری، در حال عمل به تکلیف دینی و ملی خود می باشند. فرمانده کل انتظامی کشور […]

به گزارش زیرنویس، سردار احمدرضا رادان ضمن حضور در پای صندوق رأی مستقر در ستاد فراجا اظهار داشت: الحمدالله، از اولین دقایق شروع رأی گیری، مردم عزیز در سراسر کشور، پای صندوق های رأی آمدند و با شور وصف ناپذیری، در حال عمل به تکلیف دینی و ملی خود می باشند.

فرمانده کل انتظامی کشور تأکید کرد: تا به اکنون، هیچگونه مشکل امنیتی در هیچ یک از شعب اخذ آراء در سراسر کشور وجود نداشته و امنیت کامل برقرار است.

سردار رادان ادامه افزود: این امنیت در حالی رقم خواهد خورد که مشارکت مردم هم بسیار بالا باشد؛ به واقع هرچه این مشارکت بالاتر باشد، امنیت هم بالاتر و بیشتر خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: از اولین دقایق شروع رأی گیری، بیگانگان هم بیکار ننشستند؛ مشخص هست که از این شور، بسیار ناراحت هستند و برای شان باورپذیر نیست که این تعداد از مردم با این استقبال، برای تصمیم گیری در خصوص نمایندگان شان، در شعب رأی گیری حاضر شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور، با تشکر از حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند بیان داشت: همکاران من در بحث امنیت صندوق ها قطعا تا پایان زمان رأی گیری در شعب هستند و بعد از آن هم وظیفه انتقال صندوق ها و سپس، ماموریت امنیت مخازن را برعهده دارند.

سردار رادان در پایان گفت: ما تا آخرین لحظاتی که نتایج معلوم شود برای حفظ امنیت و پاسداشت همه آن چیزی که مردم آن را امنیت می نامند، در خدمت شان هستیم.

 

 

 

منبع خبر: رکنـا