به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سلمان قاضی‌عسگر در آئین افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۹ اظهارکرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره بوده است. او آزادسازی و احداث فاز نهایی خیابان بهشت، تکمیل خیابان شهید عشوریون و تکمیل خطوط اتوبوسرانی را از اقدامات اخیر در منطقه ۹ دانست و افزود: […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ سلمان قاضی‌عسگر در آئین افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۹ اظهارکرد: توزیع عادلانه خدمات و امکانات در مناطق، از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره بوده است.

او آزادسازی و احداث فاز نهایی خیابان بهشت، تکمیل خیابان شهید عشوریون و تکمیل خطوط اتوبوسرانی را از اقدامات اخیر در منطقه ۹ دانست و افزود: بازگشایی گلوگاه‌ها، بازسازی فرهنگسرای موعود و تمامی فرهنگسراها، خانه‌های فرهنگ و ورزشگاه‌های منطقه و احداث یک سالن ورزشی استاندارد با استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی منطقه نیز ازجمله اقداماتی است که در منطقه ۹ انجام شده است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه برای احداث پروژه های جدید در این منطقه بالغ بر ۳۱۳ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: از جمله پروژه های مهم منطقه، پروژه مشارکتی خدماتی تجاری منارجنبان است که از وزارت میراث فرهنگی تاییدیه دارد و در شهریورماه سال آینده تکمیل می‌شود.

به گفته قاضی عسگر این پروژه ۱۵ هزار متر زیربنا دارد اما ۴ هزار متر آن کاربری مفید خدماتی و تجاری دارد.

او خاطرنشان کرد: سیستم ذخیره و پمپاژ آب هزار مترمکعبی از دیگر پروژه‌هایی است که با هدف تامین آب موردنیاز برای آبیاری فضای سبز منطقه احداث شده است.

A12I0904افزایش بودجه عمرانی در این دوره مدیریت شهری

رئیس کمیسیون عمران، معماری، شهرسازی و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز اظهارکرد: اصفهان علیرغم اینکه از مشکلات متعددی مانند کم‌آبی و آلودگی هوا رنج می‌برد، اما از مزایای زیادی در زمینه‌های علمی، اقتصادی، فضای سبز و دانشگاهی  نیز برخوردار است.

رسول میرباقری افزود: امروز بودجه عظیمی در ابرپروژه قطار شهری اصفهان هزینه شده و دزیرنویسر اعتلای فعالیت‌های فرهنگی در شهر، درصد بودجه‌های عمرانی در این دوره مدیریت شهری بیش از سایر دوره‌ها بوده است.

او خاطرنشان کرد: منطقه ۹ از مردمی متدین و شریف برخوردار است و امیدوارم افتتاح پروژه‌های جدید در این منطقه، گامی در راستای افزایش کیفیت زندگی آن‌ها باشد.

A12I0918افزایش سرمایه اجتماعی، ثمره ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف در شهر

امام‌جمعه غرب اصفهان نیز تاکید کرد: انتخابات، موضوعی بسیار مهم برای مردم و کشور است که می‌تواند مانند نیمه شعبان، سالروز ولادت امام عصر(عج) که هم‌تراز با شب قدر دانسته شده است، تعیین‌کننده مقدرات و سرنوشت کشور باشد.

حجت‌الاسلام حسین محمدی افزود: امیدواریم مردم همچون مواقع دیگر با حضور موثر و جدی خود در انتخابات روز یازدهم اسفندماه، نشان بدهند که سرنوشت کشور برایشان اهمیت دارد.

او خاطرنشان کرد: ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و در نهایت افزایش حضور مردم در عرصه‌هایی مانند انتخابات می‌شود.

A12I0940اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا