به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: مشارکت پرشور و اشتیاق مردم هرمزگانی در پای صندوق‌های رای تا این لحظه تاریخ‌ساز بوده و امیدواریم تا آخرین لحظه انتخابات نیز این آرامش و حضور حداکثری برقرار باشد. وی بیان کرد: مردم ما همواره با حضور پر رنگ خود ثابت کرده‌اند […]

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: مشارکت پرشور و اشتیاق مردم هرمزگانی در پای صندوق‌های رای تا این لحظه تاریخ‌ساز بوده و امیدواریم تا آخرین لحظه انتخابات نیز این آرامش و حضور حداکثری برقرار باشد.

وی بیان کرد: مردم ما همواره با حضور پر رنگ خود ثابت کرده‌اند همیشه در صحنه حاضر هستند و امیدواریم مسئولان و نمایندگان منتخب نیز این حضور پرشور مردمی را با تلاش مضاعف جبران کنند.

رییس ستاد انتخابات هرمزگان یادآورشد: یک هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار حتی در مناطق سخت گذر و کوهستانی استان و در جزایر خلیج‌فارس نیز همچنان آماده خدمت به مردم و واجدین شرایط رای دادن در استان هستند.

کامرانی ادامه داد: هشت کمیته فناوری، آموزش، حقوقی، استعلامات، سیاسی، پشتیبانی، امنیت و اطلاع رسانی برای برگزاری انتخابات در استان تشکیل شده است.

یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۱۱۲ نفر آقا و ۶۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر نیز خانم هستند.

تعداد رای اولی‌ها در استان هرمزگان ۷۷ هزار و ۴۰۴ نفر بوده که از این تعداد ۳۹ هزار و ۳۲۹ نفر آقا و ۳۸ هزار و ۷۵ نفر نیز خانم هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری امروز همزمان با سراسر کشور در هرمزگان آغاز شد، در این رویداد مهم یکهزار و ۴۵۱ شعبه برای پوشش کامل انتخابات در گستره این استان مرزی و در کرانه و پسکرانه هزارکیلومتری آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس آماده شده است.

منبع: مـهر