پیشی علاءالدین بروجردی در شهرستان لارستان خبر آنلاین در ادامه آورده است ، علاءالدین بروجردی یکی از چهرهای شاخص پارلمانی که حرف و حدیث درباره او کم نبود و حالا توانسته است از رقیب خود برای حضور دوباره در بهارستان، پیشی بگیرد. او که زمانی معاون علی اکبر ولایتی در وزارت خارجه بود سال ۷۸ […]

پیشی علاءالدین بروجردی در شهرستان لارستان

خبر آنلاین در ادامه آورده است ، علاءالدین بروجردی یکی از چهرهای شاخص پارلمانی که حرف و حدیث درباره او کم نبود و حالا توانسته است از رقیب خود برای حضور دوباره در بهارستان، پیشی بگیرد. او که زمانی معاون علی اکبر ولایتی در وزارت خارجه بود سال ۷۸ از حوزه انتخابیه بروجرد وارد خانه ملت شد و این نمایندگی برای ۲۰ سال تمدید شد اما مجلس دهم برای این نماینده اصولگرا چندان خوش یمن نبود. او که در طول ۲۰ سال نمایندگی ۱۴ سال رئیس کمیسیون امنیت ملی بود سال ۹۶ مجبور شد کرسی ریاست را به دیگری بدهد.

بروجردی که در جریان انتخابات مجلس یازدهم پس از عبور از سد شورای نگهبان، به جای آنکه از حوزه بروجرد که دو دهه نمایندگی‌اش را به عهده داشت وارد رقابت‌ها شود، شهرستان لارستان از توابع فارس را انتخاب کرده بود، از آنجا نتوانست رای اکثریت را به دست آورد و از حضور در پارلمان یازدهم بازماند اما در این دوره رأی مردم این حوزه را کسب کرد.

پیشتازی پزشکیان و نوری قزلجه در تبریز و بستان‌آباد

همچنین خبر آنلاین گزارش داد، بنابر اعلام نتایج غیررسمی از سوی برخی از رسانه‌های اصولگرا، برخی از نمایندگان مجلس فعلی توانستند با پیشروی از رقبای خود، بار دیگر ردای نمایندگی برتن کنند و بر صندلی بهارستان تکیه کنند. بر پایه اطلاعات غیر رسمی  غلامرضا نوری قزلجه ، در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توانست با کسب اکثریت آرا از حوزه انتخابی بستان‌آباد به مجلس راه یابد. نوری قزلجه یکی از مهم‌ترین چهره‌های منتقد دولت رئیسی است که در جریان بررسی طرح صیانت از فضای مجازی با آن مخالفت کرده بود. مسعود پزشکیان شاخص ترین چهره اصلاح طلب مجلس نیز تا این لحظه شانس بالایی برای نفر اول شدن در تبریز را دارد.

رقابت در حوزه های انتخابیه دشتستان،قم ، شهر کرد و یزد

ابراهیم رضایی در حوزه انتخابیه دشتستان، مجتبی ذوالنوری در حوزه انتخابیه قم ، احمد راستیه در حوزه انتخابیه شهرکرد و محمدصالح جوکار در حوزه انتخابیه یزد، تاکنون توانسته اند بر رقبای خود غلبه کنند و شانس بالایی برای حضور در مجلس آینده دارد. محمد جواد عسکری در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت و فرهاد طهماسبی، در حوزه انتخابیه استهبان، نی ریز بختگان نیز حضورشان احتمال زیاد تکرار خوهد شد.

محمد جواد عسکری در داراب و زرین دشت پیشتاز است

خبر آنلاین به نقل از مهر ، شمارش آرای حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت تا این لحظه نشانگر پیروزی محمد جواد عسکری نماینده کنونی مردم این خطه در مجلس شورای اسلامی است.

مطابق نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه داراب و زرین دشت محمد جواد عسکری با ۴۵ هزار رأی در صدر آرا قرار دارد و پس از وی عبدالله حقیری با ۳۱ هزار رأی، جواد قهرمانی با ۲۲ هزار رأی و نبی احمدی با ۱۲ هزار رأی قرار دارد.

محمد جواد عسکری در اولین دوره حضورش در ماراتن انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم نیز توانست بیشترین رأی را کسب کند و به عنوان نماینده مردم داراب و زرین دشت وارد مجلس شده و با تلاش و همت، ریاست کمیسیون کشاورزی، اّب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس را نیز به دست بیاورد.

نتایج غیر رسمی انتخابات در استان هرمزگان

طبق اطلاعات رسیده آمار شمارش در هرمزگان به صورت غیررسمی به شرح ذیل است.

در غرب هرمزگان احمد جباری پیشتاز آرای حوزه انتخابیه بندر لنگه، پارسیان، بستک و کیش است.

در شرق هرمزگان شهرستان های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد نیز سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی جلوتر از سایر رقبا قرار دارد.

در مرکر هرمزگان، احمد مرادی، محمد آشوری، فاطمه جراره، عباس امینی و عامری در حال رقابت تا رسیدن به ۳ کرسی قطعی هستند.

در خبرگان نیز پیروزی حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی مسجل شد.

مشارکت در هرمزگان طبق اطلاعات رسیده ۵۵ درصد است.

در حوزه انتخابیه نی ریز استهبان چه خبر است؟

مطابق نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه استهبان نی ریز بختگان فرهاد طهماسبی تا این لحظه با ۳۳ هزار رأی و اختلاف حدوداً ۱۰ هزار رأی با نفر دوم بیشترین رأی را به دست آورده و پس از وی الله‌داد سلیم‌پور و سپس بنی اسدی قرار دارند. فرهاد طهماسبی از نمایندگان مجلس یازدهم است.

حسن محمدیاری در تالش پیشتاز است

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال «حسن محمدیاری» پیشتاز است.

همچنین یاسر اسلامدوست و محمد شیخان در رده‌های بعدی قرار گرفتند، نیز دیگر رقیب بختیار در این دوره از انتخابات است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

سید موسی موسوی برای سومین بار وارد بهارستان می‌شود

سید موسی موسوی نماینده دور نهم و یازدهم مجلس از حوزه انتخابیه لامرد و مهر طبق آمار غیر رسمی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با ۲۵۲۷۴ رأی از مجموع ۸۳ هزار رأی مأخوذه رقابت را با پیروزی پشت سر گذراند و پس از وی سید محسن علوی( پسر علوی وزیر اطلاعات اسبق ) با ۲۲۸۷۸ و علی فرد با ۲۰۸۶۱ بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند.

۱۳۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لامرد و مُهرپیش بینی شده بود که از این تعداد ۸۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان لامرد قرار داشت.

پیشتازی تاجگرون در گچساران

نتایج غیر رسمی انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد.

 با اتمام رای گیری در سه حوزه انتخابیه استان کهگیلویه و بویراحمد طبق آنچه که به صورت غیر رسمی شنیده می‌شود در حوزه انتخابیه گچساران و باشت غلامرضا تاج گردون با اختلاف از رقیب خود ساسان دلاویز پیشی گرفته و در این حوزه اکثریت را به خود اختصاص داده است. همچنین در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ حجت الاسلام سید محمد موحد نیز با اختلاف رقیب خود حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری را پشت سر گذاشته است.

خبر آنلاین به نقل ازفارس، در حوزه انتخابیه بویراحمد دنا و مارگون نیز هنوز شمارش آرا ادامه دارد اما طبق شنیده‌ها محمد بهرامی از رقیب خود مهدی روشنفکر پیشی گرفته است.

باهنر شکست خورد ! / پور ابراهیمی ، کمیسیون اقتصادی مجلس با پارلمان خدا حافظی کرد؟

خبرآنلاین به نقل از فارس  در ادامه از حوزه انتخابیه کرمان و راور آورده است ، بر اساس اخبار غیررسمی از حوزه انتخابیه کرمان و راور باهنر با ۲۱ هزار رأی از راه‌یابی به مجلس بازماند.

براساس اخبار غیررسمی از حوزه انتخابیه کرمان و راور، از ۲۵۵ هزار رأی مأخوذه و در شرایطی که تنها ۲۰ صندوق تا پایان شمارش آرا باقی مانده، شهباز حسن‌پور با ۶۹ هزار و مجید دوستعلی با ۶۷هزار رأی رتبه‌های اول و دوم را به دست آورده‌اند و به‌نظر می‌رسد نمایندگان این حوزه انتخابیه در مجلس باشند.

در این حوزه محمدرضا پورابراهیمی(کمیسیون اقتصادی مجلس) با ۵۲ هزار رأی نفر سوم و محمدرضا باهنر هم با ۲۱ هزار رأی نفر چهارم شده و از راه‌یابی به مجلس بازماندند.

منبع خبر: رکنـا