به گزارش زیرنویس، هوفر رفیعی رییس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود روز شنبه افزود: تعداد مصدومان اعزامی از حادثه سلمان فارسی در روز پنجشنبه گذشته به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود پنج نفر بود که ۲ نفر به نام‌های محمدعلی گرگانی و مهدی جزیی به صورت سرپایی در محل اورژانس این بیمارستان مداوا و همان زمان مرخص شدند. […]

به گزارش زیرنویس، هوفر رفیعی رییس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود روز شنبه افزود: تعداد مصدومان اعزامی از حادثه سلمان فارسی در روز پنجشنبه گذشته به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود پنج نفر بود که ۲ نفر به نام‌های محمدعلی گرگانی و مهدی جزیی به صورت سرپایی در محل اورژانس این بیمارستان مداوا و همان زمان مرخص شدند.

وی با اشاره به اینکه سه نفر دیگر به نام‌های مصطفی نوروزی، علیرضا یوسف‌زاده و علی عجم، پس از اعزام به بیمارستان بستری شدند، ادامه داد: مصطفی نوروزی پس از یک روز بستری و تحت نظر بودن، از بیمارستان مرخص شد.

رییس بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود ابراز کرد: علیرضا یوسف‌زاده برای ادامه درمان به بیمارستان اختر تهران اعزام شد و علی عجم نیز در حال اعزام است.

رفیعی با بیان اینکه حال عمومی این ۲ مصدوم رضایت‌بخش است، تصریح کرد: یوسف‌زاده و عجم به دلیل شکستگی‌های متعدد برای ادامه درمان به تهران اعزام شدند.

این حادثه بر روی یک پل معلق چوبی و سنگی رخ داد که حدود یک متر با زمین فاصله داشت و متصل به ۲ ستون بود. تعداد زیادی هنرور برای تمرین روی این پل رفته بودند که پل نتوانست این فشار را تحمل کند.

در این حادثه که در محل فیلمبرداری در روستای خیج شاهرود اتفاق افتاد، پنج نفر مصدوم شدند و ۲ نفر جان باختند. مصدومان حادثه با بالگرد اورژانس به بیمارستان امام حسین(ع) شاهرود اعزام شدند.

منبع خبر: رکنـا