درویش به تمرین پرسپولیس رفت، صدای بازیکنان درآمد
درویش به تمرین پرسپولیس رفت، صدای بازیکنان درآمد

مهر نوشت: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز شنبه در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد تا با بازیکنان و اعضای کادر فنی جلسه بگذارد. درویش که تنهایی بدون حضور اعضای هیأت مدیره در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت قبل از شروع تمرین جلسه‌ای طولانی مدت را بدون حضور افراد متفرقه برگزار کرد تا اعتراض […]

- درویش به تمرین پرسپولیس رفت، صدای بازیکنان درآمد

مهر نوشت: رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ظهر امروز شنبه در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد تا با بازیکنان و اعضای کادر فنی جلسه بگذارد.

درویش که تنهایی بدون حضور اعضای هیأت مدیره در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت قبل از شروع تمرین جلسه‌ای طولانی مدت را بدون حضور افراد متفرقه برگزار کرد تا اعتراض بازیکنان بابت عدم پرداخت مطالبات فصل جاری را بشنود.

نشستی که تمام بازیکنان باتجربه تیم در آن صحبت کردند و نسبت به مشکلات فراوان مالی بازیکنان تیم اعتراض داشتند.

درویش پس از شنیدن صحبت‌های بازیکنان تیم در خصوص مشکلات مالی با آن‌ها صحبت کرد که گاهی با جمله‌های اعتراضی بازیکنان نیز روبرو می‌شد. او به پرداخت ناگزیر طلب بوژیدار رادوشوویچ، برانکو ایوانکوویچ و تنی چند از طلبکاران داخلی اشاره کرد و پرداخت طلب آن‌ها را از مهم‌ترین تصمیمات عنوان کرد.

مدیرعامل پرسپولیس تعدادی از پرونده‌های مالی باشگاه را با ذکر جزئیات برای بازیکنان توضیح داد تا آن‌ها را در جریان مشکلات قرار دهد. او سپس قول مساعد داد بخشی از طلب آن‌ها را به طور قطع تا پایان سال جاری خواهد داد تا میزان پرداختی آن‌ها حدود ۴۵ تا ۵۰ درصد شود.

بازیکنان پرسپولیس پس از جلسه با درویش نیز گفت و گوی کوتاه خصوصی با یکدیگر داشتند و درویش هم محل تمرین را ترک کرد تا در جریان تمرینات تاکتیکی سرخپوشان حضور نداشته باشد.

منبع: اطلاعات انلاین