به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه مستایا، رئال مادرید میهمان والنسیا بود که این دیدار مهیج، خشن و پرگل با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. این بازی با حواشی مربوط به وینیسیوس آغاز شد و رنگ و بوی […]

- رئال مادرید 2_2 والنسیا / دبل وینیسیوس در جواب به شعار نژادپرستانه

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، در چارچوب هفته بیست و هفتم لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه مستایا، رئال مادرید میهمان والنسیا بود که این دیدار مهیج، خشن و پرگل با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

این بازی با حواشی مربوط به وینیسیوس آغاز شد و رنگ و بوی کاملاً متفاوتی داشت.

هواداران والنسیا که در بازی فصل گذشته با شعارهای نژادپرستانه خود علیه وینیسیوس باعث شدند که باشگاهشان شدیدا جریمه شود، در این بازی نیز دست از سر ستاره برزیلی برنداشتند و هر موقع که این بازیکن توپ را در دست داشت، با صدای سوتشان سعی در به هم زدن تمرکز این بازی داشتند.

با این حال وینیسیوس اصلا مغلوب فضا نشد و توانست با ۲ گل خود در حالی که رئال از حریف عقب بود، یک بازگشت بسیار خوب برای رئال به ثبت رساند.

گل های والنسیا را هوگو دورو و یارمچوک به ثمر رساندند.

رئال با این تساوی ۶۶ امتیازی شد و خیرونا و بارسلونا با یک بازی کمتر و امتیازهای ۵۹ و ۵۷ در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا