علیرضا استکی درباره پیروزی امیر علی‌اکبری مقابل آرجان بولار هندی اظهار داشت: حریف امیر خیلی خوب بود و ۱۲ برد و یک باخت در این سازمان داشت که شکستش هم مقابل مالاخین بود که کمربند قهرمانی را از دست داد. او در «یو اف سی» هم ۴ مبارزه و ۳ برد داشت. او هم بوکس […]

- حریف علی‌اکبری کثیف مبارزه می‌کرد/ او فقط می‌خواست امیر را عصبی کند!

علیرضا استکی درباره پیروزی امیر علی‌اکبری مقابل آرجان بولار هندی اظهار داشت: حریف امیر خیلی خوب بود و ۱۲ برد و یک باخت در این سازمان داشت که شکستش هم مقابل مالاخین بود که کمربند قهرمانی را از دست داد. او در «یو اف سی» هم ۴ مبارزه و ۳ برد داشت. او هم بوکس می‌دانست و هم کشتی‌گیر المپیکی بود، اما شکر خدا امیر توانست از این آزمون سخت سربلند بیرون بیاید.

وی افزود: در این فایت امیر از اول تا آخر حمله کرد و حریفش با نامردی و مبارزه کثیف سعی داشت با ضربات خطا کار را پیش ببرد. او فقط می‌خواست علی اکبری را عصبی کند و به هدفش برسد که موفق نبود.

مربی MMA علی اکبری ادامه داد: از اول می‌دانستیم بولار حریف بدقلقی است که خیلی کم ضربه می‌خورد. سرش نسبت به بدنش کوچک بود و به اصطلاح ما ورزشی‌ها اصلاً گردن نداشت، اما باز هم امیر با مشت‌های پیاپی او را سردرگم کرده بود و به وقتش از سایر فنون هم بهره می‌برد.

استکی درباره دلیل اخراج فایتر هندی گفت: امیر تمام زورش را زد تا ناک اوت کند، اما رقیبش آنقدر فرار کرد که داور پس از اخطار دادن، اخراجش کرد و حق به حقدار رسید. هرچند که سه راند را هم امیر برده بود و مشکلی بابت امتیاز وجود نداشت.

وی درباره اینکه آیا علی اکبری بعد از این مبارزه باید برای کمربند قهرمانی MMA مبارزه کند، گفت: این مبارزه برای کمربند نبود و باید ببینیم سازمان «وان چمپیونشیپ» چه زمانی به ما اعلام می‌کند که باید برای کمربند تلاش کنیم. فعلاً تاریخ و رقیب بعدی مشخص نیست، اما هدف ما کسب بزرگترین افتخارات در MMA است.

مربی رزمی ایران در پایان خاطرنشان کرد: چند سالی است با امیر کار می‌کنم و ابتدا مربی بودم و پس از آن هم که به عنوان سرمربی کارها را دنبال می‌کنم و از این تاریخ هیچ شکستی نداشته‌ایم. در کل او ۱۷ مبارزه کرده که ۱۴ فایت را با پیروزی پشت سر گذاشته است که رکورد بسیار خوبی برای علی‌اکبری به حساب می‌آید.

منبع: خبـر ورزشی