به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس تصاویری که از بازی رئال مادرید و والنسیا در جریان بازی منتشر شده، رودیگر حمایت جانانه‌ای از وینیسیوس انجام می‌دهد. در حقیقت در زمانی که بازیکنان و کادر فنی والنسیا به سوی وینیسیوس حمله ور شده بودند بازیکن آلمانی پشت هم تیمی خود در آمد […]

- دفاع جالب رودیگر از وینیسیوس/ با مربی والنسیا قرار دعوا گذاشت و استند را شکست!

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بر اساس تصاویری که از بازی رئال مادرید و والنسیا در جریان بازی منتشر شده، رودیگر حمایت جانانه‌ای از وینیسیوس انجام می‌دهد.

در حقیقت در زمانی که بازیکنان و کادر فنی والنسیا به سوی وینیسیوس حمله ور شده بودند بازیکن آلمانی پشت هم تیمی خود در آمد و حتی به یکی از اعضای کادر فنی والنسیا در تونل مستایا، قرار دعوا گذاشت!

رادیو مارکا گزارش داده که رودیگر در درگیری‌ها در تونل، استند مخصوص مصاحبه با خبرنگاران را شکسته و تصویری از این اسنتند شکسته شده را هم منتشر کرد.

دفاع جالب رودیگر از وینیسیوس/ با مربی والنسیا قرار دعوا گذاشت و استند را شکست! 

گفته می‌شود که در درگیری‌های تونل، شوامنی هم باعث شکسته شدن یک دوربین شده است. در واقع وینیسیوس، سبایوس و تدارکاتچی‌های رئال مادرید در پایان بازی با ماموران امنیتی درگیر شده‌اند که رودیگر و شوامنی هم مداخله کرده‌اند.

منبع: ایسـنا