حضور درویش مدیرعامل پرسپولیس در تمرین سرخپوشان برای گفت و گو با بازیکنان به خاطر مسائل مالی شاید در نظر اول یک اتفاق عادی در فوتبال به حساب بیاید اما اهالی فوتبال و طرفداران پرسپولیس می‌دانند که اینطور نیست. اینکه مدیرعامل یک باشگاه سر تمرین تیمش برود، اصلاً اتفاق عجیب و غریبی نیست. حتی اگر […]

- چرا درویش به درخواست بازیکنان پرسپولیس لبیک گفت؟

حضور درویش مدیرعامل پرسپولیس در تمرین سرخپوشان برای گفت و گو با بازیکنان به خاطر مسائل مالی شاید در نظر اول یک اتفاق عادی در فوتبال به حساب بیاید اما اهالی فوتبال و طرفداران پرسپولیس می‌دانند که اینطور نیست. اینکه مدیرعامل یک باشگاه سر تمرین تیمش برود، اصلاً اتفاق عجیب و غریبی نیست. حتی اگر تیمی به بزرگی پرسپولیس باشد اما در این مورد مسئله بر سر زمان ماجراست.

بعد از پیروزی پرسپولیس در اصفهان مقابل ذوب آهن بازیکنان این تیم و به ویژه شخص مهدی ترابی با خطاب قرار دادن مدیرعامل خود در رسانه‌ها به طور علنی او را به تمرین احضار کردند تا بیاید و در مورد پرداخت‌ها توضیح بدهد. بازیکنان پرسپولیس خیلی مستقیم اشاره کردند که چطور برای بعضی‌ها در این تیم پول هست و برای بقیه نیست؟ مسئله به شدت خطرناک که می‌تواند شیرازه هر تیمی را از هم بپاشد!

یکی از اصول تیمداری و مدیریت این است که بازیکنان در درون تیم احساس تبعیض و ناعدالتی نکنند و چه چیز تحریک کننده‌تر از مسائل مالی؟ پرسپولیس در کورس قهرمانی است و بعد از تغییر مربی شرایط بسیار حساسی دارد و اگر بین بازیکنان به دلیل هر مسئله‌ای اختلاف بیفتد، دیگر هرگز نمی‌توان تیم را جمع کرد. درویش دقیقاً به همین دلیل سر تمرین پرسپولیس رفت و به بازیکنان توضیح داد اما ناخودآگاه یک اتفاق دیگر هم افتاد، اتفاقی درست به همان اندازه خطرناک که می‌تواند یک تیم را از درون منهدم کند.

وقتی بازیکن به خود اجازه می‌دهد که در رسانه‌های عمومی مدیرعامل خود را خطاب قرار داده و او را به تمرین احضار کند، وقتی بازیکن یا بازیکنان از موضع طلبکارانه با مقام بالادستی خود آن هم در رسانه صحبت کنند، احترام در آن تیم از بین رفته و این هم به اندازه همان بی‌عدالتی خطرناک است. خیلی راحت می‌شد این مسئله را مدیریت کرد. اصلا چرا باید کار به اینجا برسد که بازیکنان در رسانه‌ها حرف بزنند؟ درویش می‌توانست خیلی قبل‌تر از این ماجرا سر تمرین برود و همین حرف‌هایی که الان زده را بزند و حالا که این اتفاق افتاده و بازیکنان حرف زده‌اند می‌توانست در محلی دیگر با آنها صحبت کند.

این ماجرا را از هر طرف نگاه کنی خطرناک است و عاقبت خوبی برای پرسپولیس ندارد.

بیشتر بخوانید: جزئیات جلسه مدیرعامل پرسپولیس با ۲ کاپیتان/ درویش آب پاکی را روی دست سرخ‌ها ریخت!

منبع: خبـر ورزشی