کیلیان امباپه در فصل جاری همچنان بازیکنی حیاتی برای پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود. امباپه اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پاریسی‌ها را ندارد و از آن زمان همچنان در سرفصل اخبار پاریس است. انتظار می‌رود که کاپیتان فرانسه در تابستان به رئال مادرید منتقل شود و پاری‌سن‌ژرمن هزینه‌های زیادی برای جایگزینی او متقبل خواهد شد. […]

- با بمب نقل‌وانتقالات خصومت شخصی ندارم!

کیلیان امباپه در فصل جاری همچنان بازیکنی حیاتی برای پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود. امباپه اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش با پاریسی‌ها را ندارد و از آن زمان همچنان در سرفصل اخبار پاریس است. انتظار می‌رود که کاپیتان فرانسه در تابستان به رئال مادرید منتقل شود و پاری‌سن‌ژرمن هزینه‌های زیادی برای جایگزینی او متقبل خواهد شد. با شروع جنجال‌ها، لوئیس انریکه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، امباپه را در بازی‌های متوالی لیگ ۱ تعویض کرد و هر دو بازی با تساوی به پایان رسید.

انریکه از سوالات زیاد پیرامون تصمیمش برای تعویض امباپه ناراحت و آزرده‌خاطر شد و تاکید کرد که این کار از روی خصومت شخصی نبوده است. طبق گزارش ESPN، انریکه و امباپه با هم صحبت کردند تا تمام ابهامات برطرف شود. انریکه به امباپه گفت که تعویض‌ها به دلیل مجازاتش برای جدایی از پاری‌سن‌ژرمن نیست و هردو به شکلی هدفمند به دنبال حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی