شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم
شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم

در این شرایط اقتصادی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران تلاش می‌کند، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان اقتصادی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

سید احسان خاندوزی، امروز چهارم شهریور ماه در جمع مدیران استان لرستان، اظهار کرد: هدف‌گذاری‌های کنترل نقدینگی کشور قیدها و سقف‌هایی را تحمیل می‌کند.

وی تصریح کرد: در این راستا رشد تولید و مهار تورم، با تأمین مالی از طریق بازار سرمایه، برداشتن سقف تسهیلات بانکی برای پروژه‌های کلان عمرانی و پیشران، در اختیار قرار دادن منابع بالقوه به استان‌ها و… در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش زیر نویس ،وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: در این شرایط اقتصادی که دشمن برای ضعیف ماندن و منزوی کردن اقتصاد ایران تلاش می‌کند، همت دولت سیزدهم با همکاری فعالان اقتصادی این است که بر اراده طرف مقابل غلبه کند و منزوی نماند.

خاندوزی بیان کرد: شواهد نشان می‌دهد که صبوری و استقامت دولت نیز در این مسیر جواب داده و شاهد گشایش‌های بین‌المللی برای اقتصاد ایران هستیم.

وزیر اقتصاد و دارایی ادامه داد: دولت سیزدهم خود را همسوی تولیدکننده قرار داده و بر این قرار است که بر اراده طرف مقابل غلبه کرده و اجازه ضعیف کردن اقتصاد را ندهد.

وی با بیان اینکه باید به سمت نظام انگیزشی ارائه قیمت عادلانه حرکت کنیم، تصریح کرد: غلبه کردن بر موانع، پای کار بودن شورای گفت‌وگوی دولت و بخشی خصوصی را می‌طلبد.

وزیر اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: سال زراعی جدید قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی به نحوی خواهد بود تا رکورد ۱۴۰۲ شکسته شود، تأخیر در پرداخت‌های کشاورزان قابل‌قبول نیست، اما باید صنعتگران، کشاورزان، تولیدکنندگان را امیدوار کرد.

منبع :ایسنا