پس از شکست خیرونا در بازی با مایورکا، بارسلونا در ورزشگاه سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو قرار گرفت تا به رده دوم جدول برسد اما نه‌تنها نتوانست این کار را انجام دهد، بلکه دو ستاره تیمش را هم از دست داد. بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. ترکیب دو تیم کاملاً هجومی بود اما بازی به شکل […]

- تلفات بزرگ سن مامس برای ژاوی/ دو بازیکن و دو امتیاز از دست رفت

پس از شکست خیرونا در بازی با مایورکا، بارسلونا در ورزشگاه سن مامس مقابل اتلتیک بیلبائو قرار گرفت تا به رده دوم جدول برسد اما نه‌تنها نتوانست این کار را انجام دهد، بلکه دو ستاره تیمش را هم از دست داد.

بازی پایاپای و در میانه میدان آغاز شد. ترکیب دو تیم کاملاً هجومی بود اما بازی به شکل عجیبی گره خورده بود و دو تیم نمی‌توانستند به دروازه همدیگر نزدیک شوند. تنها اتفاق مهم نیم‌ساعت اول بازی مصدومیت فرانکی دی‌یونگ بود.

در دقیقه ۲۶ ستاره هلندی بارسلونا پس از ورود بر روی یک جدال هوایی، دچار پیچ‌خوردگی مچ پا شد و پس از تعویض جایش را به فرمین لوپز داد. گفته می‌شود حضور او برای بازی برابر ناپولی در هفته آینده در هاله‌ای از ابهام است.

لحظاتی بعد اونای سیمون از دروازه خارج شد تا توپی را دفع کند، با بدشانسی دروازه‌بان بیلبائو توپ به کانسلو رسید و او فرصت داشت دروازه خالی را باز کند اما ضربه‌اش را خود سیمون و سپس آلوارز دفع کردند.

در ادامه سرعت بازی دوباره افت کرد تا اینکه یک ستاره دیگر بارسلونا هم مصدوم شد. در دقیقه ۴۵ پدری پس از ناکامی در گرفتن توپ از اینیاکی ویلیامز به زمین خورد و درخواست تعویض کرد. منابع نزدیک به بارسا گزارش داده‌اند که مصدومیت او از ناحیه همسترینگ است و بازی با ناپولی را از دست خواهد داد.

نیمه دوم بدون موقعیت و اتفاق خاصی آغاز شد و به همین شکل ادامه پیدا کرد. هیچکدام از دو تیم توان خلق حمله را نداشتند و بازی به خسته‌کننده‌ترین شکل ممکن ادامه پیدا کرد.

بارسلونا به‌نظر می‌رسید در شوک از دست دادن دو ستاره‌اش فرو رفته و در سمت دیگر بیلبائو هم اسیر گره خوردن بازی شده بود و نتوانست در نیمه دوم موقعیتی خلق کند. درنهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان ژاوی هرناندز نتوانستند با به‌دست آوردن سه امتیاز به رده دوم برسند و در رده سوم ۵۸ امتیازی شدند. آنها حالا یک امتیاز تا رتبه دوم و هشت امتیاز تا رده اول فاصله دارند.

بیشتر بخوانید: زهرا گونش؛ همه‌چیز درباره دختر محبوب والیبال ترکیه/ چرا گونش مشهور شد؟

منبع: خبـر ورزشی