حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد تصمیمات رضا عادل داور دیدار استقلال و مس رفسنجان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: این دیدار چندان صحنه های بحث برانگیزی نداشت و با آرامش برگزار شد. تنها اتفاق این دیدار پنالتی گرفته شده برای استقلال بود که داور در این صحنه به درستی […]

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد تصمیمات رضا عادل داور دیدار استقلال و مس رفسنجان از مرحله یک شانزدهم جام حذفی گفت: این دیدار چندان صحنه های بحث برانگیزی نداشت و با آرامش برگزار شد. تنها اتفاق این دیدار پنالتی گرفته شده برای استقلال بود که داور در این صحنه به درستی پنالتی برای استقلال گرفت.

وی گفت: دروازه بان تیم مس رفسنجان خطای بدی را روی بازیکن استقلال انجام داد که از چشم داور دور نماند و پنالتی به درستی برای استقلال گرفته شد.

سلیمانی افزود: در هنگام زدن ضربه پنالتی توسط بازیکن استقلال ، گلر مس رفسنجان بدون خطا توپ را مهار کرد و به جز این صحنه، صحنه مشکوک دیگری در این دیدار وجود نداشت.

وی در پایان و در خصوص دو خطای فرشید باقری بر روی بازیکنان استقلال گفت: داور کاملا به صحنه نزدیک بود و مطمئنا اگر خطای خطرناکی صورت می گرفت بازیکن مس را با کارت زرد جریمه می کرد.

کارشناس داوری در خصوص نیمه دوم دیدار استقلال برابر مس رفسنجان و صحنه مشکوک گل مسی ها به آبی پوشان تهرانی گفت: گل دوم مس آفساید بود و بازیکن مس یک نیم‌بدن از بازیکن استقلال جلوتر بود و عجیب است که کمک داور آن را تشخیص نداد و همین اشتباه او باعث گل او مس رفسنجان به استقلال شد.

سلیمانی در خصوص گل اول استقلال که داور آن را مردود اعلام کرد گفت: در آن صحنه بازیکن استقلال برخورد خطرناکی با دروازه بان مس کرمان داشت و داور هم به درستی خطای بازیکن استقلال را گرفته و گل را نپذیرفت.

وی در پایان عملکرد داوران این دیدار را رضایت بخش ندانست و گفت: رضا عادل و کمک هایش نتوانستند اقتدار لازم را در این دیدار داشته باشند. اگر چه در بعضی صحنه ها به درستی سوت زدند اما در خصوص اعتراض بازیکنان که بیش از اندازه هم بود داور این دیدار نشان داد که قدرت لازم را نداشته و نتوانسته به خوبی بازی را مدیریت کند و اجازه اعتراض بیش از حد به بازیکنان ندهد.

منبع: مـهر