مدتی است در شبکه‌های سیما و البته روی بیلبوردهای شهری در تهران تبلیغ ی مشاهده می‌شود که در آن امیرعلی نبویان، ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی اقدام به معرفی و تبلیغ یک ساندویچ سرد می‌کند. پخش این تیزر واکنش‌های مختلف کاربران را به همراه داشـته است اما ماجرا از آنجایی آغاز شد که یک […]

مدتی است در شبکه‌های سیما و البته روی بیلبوردهای شهری در تهران تبلیغ ی مشاهده می‌شود که در آن امیرعلی نبویان، ستاره این روزهای شبکه نمایش خانگی اقدام به معرفی و تبلیغ یک ساندویچ سرد می‌کند. پخش این تیزر واکنش‌های مختلف کاربران را به همراه داشـته است اما ماجرا از آنجایی آغاز شد که یک کاربر توییتری به نام «خانم داون» این تصویر را به اشتراک گذاشت و نوشت: آدم برنده ساندویچ سرد ارزون قیمت از سوپرمارکت نمی‌خره بخوره. واکنش‌ها به این توئیت متفاوت بود و برخی از تگاه مارکتینگ این تبلیغ را موفق دانسته‌اند، چون امیرعلی نبویان در رئالیتی‌شوهایی چون مافیا و اسکار توانسته چهره محجوبی از خودش به نمایش بگذارد و البته تبلیغ ساندویچ سرد در آستانه ماه رمضان هم معنادار است، چون مصرف چینین غذاهایی در ماه رمضان رشد تصاعدی دارد

در واقع آن‌هایی که به برنده بودن این تبلیغ از حیث مارکتینگ توجه کرده‌اند احتمالا به نکته درستی اشاره داشته‌اند، اما خب در هر صورت برخی نظرها هم به نوعی خاله‌زنگی بود و به تیپ و قیافه امیر علی نبویان اشاره شده بود و ،یکی گفته بود خوشگل نیست و دیگری اتفاقا او را خیلی خوشگل می‌دانست، اینجا و به این بهانه نگاهی داشتیم به حواشی پیرامون حضور امیرعلی نبویان در این تبلیغ. نبویاینی که سال‌ها پیش در برنامه رادیو هفت در شبکه آموزش همراه با منصور ضابطیان چهره  شد و اصلا از یک برنامه روشنفکرپسند ظهور پیدا کرد و بعدتر به واسطه چهره‌اش محبوبیت زیادی کسب کرد و حتی در برهه‌ای خبر ازدواج او دل دختران شهر را شکست، حالا او تبلیغ ساندویچ سرد می‌کند و از روزگار رادیو هفت خبری نیست.

امیرعلی نبویان

حالا و به همین بهانه حضور بازیگران در تبلیغات تلویزیونی را مرور می‌کنیم همراه ما باشید

نوید محمدزاده

TuSs0w5yoYig

نوید محمدزاده از ستاره‌های این روزهای سینما که طرفداران زیادی هم دارد چندی پیش به جمع بازیگرانی پیوست که به سمت تبلیغات در تلویزیون روی آورده‌اند و تبلیغ یک برند معروف از آبمیوه را برعهده گرفته بود و طبق اخبار منتشر شده در فضای مجازی دستمزد بالایی هم برای این تبلیغ گرفته بود.

امین حیایی

آقای امیرعلی نبویان، نه به آن رادیو هفت، نه به این ساندویچ سرد!

امین حیایی یکی دیگر از بازیگرانی است که چند سال است تبلیغ یک محصول را در تلویزیون برعهده دارد. این هنرمند کشورمان تبلیغ برند معروفی از یک سس را برعهده دارد و با ویژگی‌های همیشگی شخصیتش این تیزر تبلیغاتی را اجرا می‌کند.

امیرحسین آرمان

knjYBuJvb2An

امیرحسین آرمان یکی از بازیگرانی است که چند وقتی‌ست به سمت دنیای تبلیغات در تلویزیون سوق پیدا کرده و به خاطر استایل و ظاهر مناسبش برای بازی در تیزر تبلیغاتی یک برند پوشاک انتخاب شده است و با همین برند به جمع هنرمندانی پیوسته است که حضور فعالی در تیزرهای تبلیغاتی دارند.

پژمان جمشیدی

dfE2eb5Ku0KS

پژمان جمشیدی فوتبالیستی که وارد حیطه بازیگری شد و توانست عملکرد قابل قبولی را در دنیای بازیگری داشته باشد، بعد از موفقیت در بازیگری وارد دنیای تبلیغات شد و با تیزرهای تبلیغاتی فرش در تلویزیون به جمع بازیگرانی پیوست که کارهای تبلیغاتی انجام می‌دهند.

سحر ولدبیگی و نیما فلاح

Jz1OVvCEYZi7

سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج سرشناس تلویزیون هستند که سالهاست زندگی مشترکشان را آغاز کرده‌اند و علاوه بر بازیگری، حضوری را هم در دنیای تبلیغات تلویزیونی تجربه کرده‌اند. این زوج بازیگر تبلیغات یک روغن سرخ کردنی را در تلویزیون برعهده داشتند که این تبلیغ تلویزیونی را با همان شکل خانواده محور خودشان اجرا کردند.

احمد مهران‌فر

dTBwYhMEJ9KE

از چند روز پیش نیز احمد مهران‌فر را در یک آگهی می‌بینیم که هنوز از اسم محصول خبری نیست. این تبلیغ، خوش‌رنگ و لعاب است و ویژگی مهم دیگر آن به تنوع گریم مهران‌فر برمی‌گردد. او در نقش‌های مختلف ظاهر شده که یکی از آنها مردی است متمول که وارد یک هتل می‌شود. نقش راننده و کازیرنویسن هتل را نیز خود مهران‌فر بازی کرده. این اتفاق یادآور سریال «آکتور» هم هست که مهران‌فر در آن گریم‌های مختلف داشت.

منبع خبر: رکنـا