به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، افشین پیروانی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی را شاهد بودیم و تبریک به تیم نفت و گاز که ضد فوتبال بازی نکردند. پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه محکوم به پیروزی بوده و فرقی […]

- مشکلات مالی پرسپولیس از زمان بچگی من بوده و در آینده هم ادامه دارد

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، افشین پیروانی در پایان دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت و گاز گچساران اظهار داشت: خدا را شکر بازی خوبی را شاهد بودیم و تبریک به تیم نفت و گاز که ضد فوتبال بازی نکردند. پرسپولیس تیم بزرگی است و همیشه محکوم به پیروزی بوده و فرقی ندارد که بازی در تهران برگزار شود یا در خارج تهران به هرحال ما باید در هر بازی پیروز از زمین خارج شویم.

او ادامه داد: مدیرعامل باشگاه قول داده که پیش از برگزاری دیدار با استقلال تهران به اعضای تیم پرداختی داشته باشد؛ واقعاً باشگاه با مشکل مالی مواجه است و این مربوط به اکنون نمی‌شود و زمانی که من بچه بودم هم این تیم با مشکل مالی رو به رو بود. مطمئناً این مشکل در آینده هم ادامه خواهد داشت و باید برای جلوگیری از وخامت اوضاع مسؤولان تدبیری بیاندیشند.

پیروانی افزود: پرسپولیس تیم پر طرفداری است که با پیروزی آن دل میلیون‌ها آدم شاد می‌شود و نباید مشکل مالی داشته باشد. باعث افتخار هر فرد و نهادی خریدن باشگاه پرسپولیس خواهد بود و هر کس که به عنوان مالک انتخاب می‌شود باید با تفکر باشد چون این تیم اصالت دارد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا