به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید جلال حسینی در پایان بازی با نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مدت‌ها در بازی با نفت و گاز روی نیمکت پرسپولیس بودم. یک مشکلی در بحث قرارداد من با باشگاه وجود داشت که […]

- پرسپولیس جای اشتباه کردن نیست

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سید جلال حسینی در پایان بازی با نفت و گاز گچساران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: خدا را شکر بعد از مدت‌ها در بازی با نفت و گاز روی نیمکت پرسپولیس بودم. یک مشکلی در بحث قرارداد من با باشگاه وجود داشت که با چند جلسه با مدیریت این موضوع حل شد.

او ادامه داد: بازیکنان عملکرد خوبی داشتند، اکنون جام حذفی را باید کنار گذاشت و به دیدارهای باقی مانده در لیگ برتر فکر کرد که بسیار مهم و حساس هستند. ما بازی به بازی پیش می‌رویم و از الان نمی‌توانم پیش بینی دیدارهای آینده را داشته باشم.

مربی تیم پرسپولیس افزود: شرایط جدول به گونه‌ای است که باید بازی به بازی جلو برویم. تیم‌های استقلال تهران، سپاهان و تراکتور از حریفان اصلی ما و مدعی قهرمانی هستند. بازیکنان باید بیشتر تلاش کنند تا در هر بازی موفق شویم.

حسینی خاطر نشان کرد: روند تیم رو به جلو است و سعی می‌کنیم تا نقاط ضعف تیم را از بین ببریم. پرسپولیس تیمی است که بازیکنان باید در هر بازی بهترین خود باشند.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا