به گزارش زیرنویس، رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کردند که شهرک صهیونیست نشین «گشر هازیف» در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان با موشک و راکت هدف قرار گرفت. در همین ارتباط، شبکه خبری المیادین گزارش داد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با شلیک موشک‌های کاتیوشا به شهرک صهیونیست نشین «گشر هازیف» در نزدیکی نهاریا […]

به گزارش زیرنویس، رسانه‌های صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کردند که شهرک صهیونیست نشین «گشر هازیف» در شمال فلسطین اشغالی از جنوب لبنان با موشک و راکت هدف قرار گرفت.

در همین ارتباط، شبکه خبری المیادین گزارش داد که رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با شلیک موشک‌های کاتیوشا به شهرک صهیونیست نشین «گشر هازیف» در نزدیکی نهاریا در شمال فلسطین اشغالی در به تجاوزات اشغالگران به مناطق مسکونی جنوب لبنان از جمله یک مرکز بهداشتی در شهرک العدیسه پاسخ دادند.

در ادامه نسل کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان همزمان با عملیات‌های مقاومت اسلامی لبنان علیه این رژیم ادامه دارد.

پیش از این، خبرنگار الجزیره گزارش داد که شهرک «العدیسه» در جنوب لبنان هدف حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

در این حمله هوایی، یک مرکز درمانی وابسته به اداره بهداشت اسلامی شهرک «العدیسه» در جنوب لبنان هدف قرار گرفت. در پی این اقدام جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی، ۳ تن از نیروهای امدادی حاضر در این مرکز درمانی به شهادت رسیدند.

علاوه بر این جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های «رب ثلاثین» و «الناقوره» در جنوب لبنان را نیز بمباران کردند.

خبرنگار المیادین نیز گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «کفرشوبا» در جنوب لبنان را گلوله‌باران کرده است.

کمی پیش‌تر نیز منابع خبری از حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک‌های «کفرشوبا»، «کفرحمام» و «عیتا الشعب» در جنوب لبنان خبر دادند. خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «حولا» در جنوب لبنان را با گلوله‌های آتش‌زا هدف قرار داده است. شهرک‌های «مرکبا» و «الناقوره» در جنوب لبنان نیز شاهد ۲ حمله هوایی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی بودند.

منبع: مـهر