شام مجانی قاتلان استقلال خبرساز شد
شام مجانی قاتلان استقلال خبرساز شد

ورزش سه نوشت: محرم نویدکیا که پس از حضور در راس کادر فنی مس رفسنجان شرایط متفاوتی برای این تیم رقم زده و توانسته نارنجی پوشان را از شرایط بحرانی نیم‌فصل اول خارج کند، دیروز در ادامه روند نتایج خوب خود موفق شد برد بزرگی مقابل استقلال در جام حذفی به دست بیاورد و با […]

- شام مجانی قاتلان استقلال خبرساز شد

ورزش سه نوشت: محرم نویدکیا که پس از حضور در راس کادر فنی مس رفسنجان شرایط متفاوتی برای این تیم رقم زده و توانسته نارنجی پوشان را از شرایط بحرانی نیم‌فصل اول خارج کند، دیروز در ادامه روند نتایج خوب خود موفق شد برد بزرگی مقابل استقلال در جام حذفی به دست بیاورد و با شرایط روحی مناسب به اصفهان برود.

سرمربی مسی‌ها که یک روز قبل از دیدار جام حذفی مقابل استقلال صاحب دومین فرزند شد و البته بخاطر حضور در رفسنجان نتوانست پسر تازه متولد شده‌اش را ببیند، پس از برتری تیمش برابر آبی پوشان شام را در کنار آنها صرف کرد و بعد به اصفهان رفت.

محرم نویدکیا بخاطر تولد پسرش، پس از پیروزی مقابل استقلال همه بازیکنان و اعضای تیم مس رفسنجان را در یکی از رستوران‌های این شهر مهمان کرد و در کنار شاگردانش بود.

سرمربی مس رفسنجان در حالی این حرکت جالب را انجام داد که در پایان دیدار مقابل استقلال و در رختکن تیمش نسبت به شرایط مالی این باشگاه ابراز گلایه داشته و تاکید کرده بود تا زمان عدم پرداخت مطالبات بازیکنانش در بازی آینده نخواهد بود.

منبع: اطلاعات انلاین