در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد تاسیس فدراسیون ووشو ایران، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در جمع خبرنگاران گفت: امروز جشن بزرگی را در کنار خانواده بزرگ ووشو برگزار کردیم که متشکل از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان بود. همیشه این همدلی و کنار هم بودن خانواده ووشو باعث شده تا به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم. متاسفانه […]

- کنایه جدید به حواله‌های فوتبالیست‌ها؛ وقتی برای گروهی هدایای گرانقیمت در نظر میگیریم...

در حاشیه مراسم بیستمین سالگرد تاسیس فدراسیون ووشو ایران، امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در جمع خبرنگاران گفت: امروز جشن بزرگی را در کنار خانواده بزرگ ووشو برگزار کردیم که متشکل از پیشکسوتان، ورزشکاران و قهرمانان بود. همیشه این همدلی و کنار هم بودن خانواده ووشو باعث شده تا به موفقیت‌های بزرگی دست یابیم. متاسفانه محدودیت جا داشتیم و نشد از همه مدل آوران تقدیر کنیم اما باز هم ممنون آن‌ها هستیم که برای رشد ووشو تلاش کرده‌اند.

او ادامه داد: جمعیت بزرگی در ووشو داریم و در این ۲۰ سال موفقیت زیادی کسب کرده‌ایم، بنده هم در این مدت سه ساله تلاش کرده‌ام تا این روند خوب را همواره با کسب مدال‌های زیاد در میادین مختلف بین‌المللی طی کنیم. من همیشه این احساس مسئولیت را دارم و مردم هم به ما محبت دارند و ما نیز سعی میکنیم بهترین کار را برای ووشوی ایران انجام دهیم.

صدیقی درباره تغییرات انجام شده د راس کادرفنی تیم‌های ملی ووشو نیز گفت: در شرایط فعلی نیاز است که شاهد رشد بیشتر ووشو باشیم و این موضوع مسئولیتی است که روی دوش ما قرار دارد. در همین راستا تصمیم گرفتیم در کادرفنی بخش ساندا تغییراتی داشته باشیم تا در رویدادهای آینده به موفقیت برسیم. ضمن اینکه از کادرفنی سابق هم ملی هم تشکر میکنم.

او ادامه داد: الهه منصوریان به عنوان قهرمان سابق تیم ملی قبول کرد که هدایت تیم زنان را بر عهده بگیرد و امیدوارم درخشان ظاهر شود. کیوان شیرآقایی هم سالیان سال در رده جوانان مربیگری کرده و به نظرم می‌توانند عملکرد خوبی در این تیم ملی بزرگسالان داشته باشند.

با وجود اینکه ووشو مدال‌های زیادی کسب می‌کند، تا کنون اما حواله یا جوایز خوبی به ورزشکاران این رشته اهدا نشده است. صدیقی در واکنش به این موضوع که آیا پیگیر دریافت جوایز برای ورزشکاران این رشته بوده است، توضیح داد: فدراسیون ووشو همیشه تلاش کرده تا در حد توان از ورزشکاران خود حمایت کند چون ورزشکاران ما کم از فوتبال و سایر رشته‌ها ندارند. همین قهرمانان ووشو هستند که در کاروان ورزش کشور مدال‌آوری می‌کنند و اشک شوق را در چشم تک تک ایران جاری می‌سازند. باید بیشتر از این هوای این بچه‌ها را داشت.

او در پایان گفت: جامعه ووشو کم توقع است اما وظیفه ما است که از آن‌ها حمایت کنیم. حواله‌ها مسئله مهمی است و ما پیگیر هستیم چون این‌ مهم حق طبیعی ورزشکاران است. وقتی برای گروهی حواله و هدایای گران قیمت در نظر میگیریم برای همه ورزشکاران باید در نظر بگیریم چون ورزشکاران از یک خانواده هستند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: خبـر ورزشی