مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی ۹ بازیکنی هستند که در پایان فصل جاری قراردادشان با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و این باشگاه تلاش دارد رضایت آنها را برای تمدید قرارداد جلب کند. طی روزهای اخیر شایعه شده بود که این بازیکنان در […]

- کار سخت درویش در پایان فصل/ ۹ پرسپولیسی در آستانه جدایی

مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، علی نعمتی، وحدت حنانوف، دانیال اسماعیلی‌فر، وحید امیری، سروش رفیعی و مرتضی پورعلی‌گنجی ۹ بازیکنی هستند که در پایان فصل جاری قراردادشان با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و این باشگاه تلاش دارد رضایت آنها را برای تمدید قرارداد جلب کند.

طی روزهای اخیر شایعه شده بود که این بازیکنان در تصمیمی مشترک به باشگاه اعلام کرده‌اند تا مطالباتشان تسویه نشود تمدید نخواهند کرد، اما یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس با تکذیب این شایعه می‌گوید بعد از پایان نقل و انتقالات زمستانی به زودی بحث تمدید قراردادها را آغاز خواهیم کرد و برای این کار برنامه‌ریزی داریم.

از سوی دیگر ۹ بازیکنی که در انتهای فصل قراردادشان به پایان می‌رسد غالبا چهره‌های مهم و تاثیرگذرای در ترکیب سرخ‌ها بوده‌اند که جدایی برخی‌شان می‌تواند به شاکله تیمی و استخوان‌بندی تیم قهرمان سال‌های اخیر لطمات جدی وارد کند و باشگاه پرسپولیس باید برای جلب رضایت آنها از حالا به فکر چاره باشد.

بیشتر بخوانید: مخالفت امپراتور پرسپولیس برای حضور در تیم ملی

منبع: خبـر ورزشی