به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۴۹ هزار قلم تجهیزات تاتو قاچاق خبر داد و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف کامیونت حامل تجهیزات تاتو قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند. وی تصریح کرد: در پی اقدامات فنی […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۴۹ هزار قلم تجهیزات تاتو قاچاق خبر داد و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف کامیونت حامل تجهیزات تاتو قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند.

وی تصریح کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق بسمت تهران در حال حرکت بوده که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودرو‌های مذکور را در خیابان شهید رجائی متوقف کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که متهمان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از شهر‌های غربی کشور به مقصد تهران نموده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌های کشف شده شامل: ۲.۲۴۰ بسته میکرو براش ابرو، ۴۴.۰۰۰ سوزن کارتریج تاتو و ۳.۰۰۰ عدد پوست مصنوعی محصول چین بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد ریال اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع خبر: رکنـا