به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ حمید شهبازی یادواره روایت همت به یاد شهید حاج ابراهیم همت و شهدای شهرستان شهرضا همزمان با سالروز این شهید بزرگوار، اظهار کرد: این یادواره در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و به گونه‌ای ادای دین به مقام ایشان برگزار می‌شود. وی برگزاری یادواره شهدا را در واقع یادآوری رشادت […]

به گزارش زیرنویس از اصفهان؛ حمید شهبازی یادواره روایت همت به یاد شهید حاج ابراهیم همت و شهدای شهرستان شهرضا همزمان با سالروز این شهید بزرگوار، اظهار کرد: این یادواره در راستای زنده نگه داشتن یاد شهدا و به گونه‌ای ادای دین به مقام ایشان برگزار می‌شود.

وی برگزاری یادواره شهدا را در واقع یادآوری رشادت مردانی دانست که با جان خود پای ایران ایستادند.

شهردار شهرضا تصریح کرد: مخاطب اصلی این یادواره‌ها در گام نخست مسوولان هستند که باید منش این شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهند.

شهبازی شهرضاوی گفت: معرفی شهدایی همچون سردار شهید همت به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری یادواره شهدا است و باید هر کس به اندازه توان خود در این زمینه ورود کند.

شهبازی با بیان اینکه یادواره سردار شهید حاج ابراهیم همت و شهدای شهرستان شهرضا همزمان با روز حماسه و ایثار شهرضا و سالروز شهادت این شهید بزرگوار برگزار خواهد شد، اضافه کرد: این یادواره پنجشنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۹ در شهرضا، محله سروستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهمان ویژه این برنامه است.

اصفهان/ بهمن راعی

منبع خبر: رکنـا