استقلال و کابوسی که باید سریع‌تر تمام شود
استقلال و کابوسی که باید سریع‌تر تمام شود

کلوب| استقلال و کابوسی که باید سریع‌تر تمام شود
خبرنگار آزاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شکست خارج از خانه آبی پوشان پایتخت در جام حذفی و اولین مرحله آن باز خاطره تلخ عدم نتیجه گیری در بازی های خارج از خانه را در ذهن هواداران استقلال زنده و تداعی کرد.

 

از آخرین برد بیرون از خانه استقلالی ها بیش از ۵ ماه می گذرد، یعنی ۱۵ مهرماه و برابر مس رفسنجان. از آن پس آبی پوشان دیگر در خارج از خانه برابر هیچ حریفی نتوانستند به برتری برسند. تساوی های متوالی برابر شمس آذر، فولاد، ذوب آهن، گل گهر و ملوان و شکست برابر مس رفسنجان در جام حذفی در خارج از خانه به نوعی برای آبی پوشان رسیدن به برد تبدیل به طلسم شده است.

هر چقدر آبی پوشان در بازی های خانگی خود خوب نتیجه گرفته اند و به هیچ حریفی باج ندادند و صاحب یک رکورد فوق العاده شده اند اما هنوز از انجام بازی در زمین حریف واهمه دارند، واهمه ای که باید هر چه سریع تر به اتمام برسد والا از دست دادن امتیاز بازی های خارج از خانه در هفته های پایانی در صورت شدید شدن رقابت بین مدعیان برای این تیم بسیار گران تمام خواهد شد.

کابوس از دست دادن امتیاز و عدم پیروزی در بازی های بیرون از خانه باید از این هفته و برابر تیم استقلال خوزستان از بین برود، طلسمی که باید در بهترین زمان ممکن که شاید این هفته و این بازی خارج از خانه در اهواز باشد بشکند تا هم خیال جواد نکونام و هم هواداران این تیم از حفظ صدرنشینی و تداوم آن و نزدیک تر شدن به قهرمانی راحت و آسوده شود.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی