مذاکرات تعیین دستمزد سال آینده کارگران به روز‌های پایان اسفند افتاد
مذاکرات تعیین دستمزد سال آینده کارگران به روز‌های پایان اسفند افتاد

اطلاعات نوشت: سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز در حاشیه نشست هیات دولت به خبرنگار ما گفت: همه چیز در مورد تعیین دستمزد سال آینده کارگران به جلسه بعدی موکول شده است و در نشست پریشب شورای عالی کار، بحثی در این مورد صورت نگرفت. مرتضوی گفت: پریروز شورای عالی کار تشکیل […]

- مذاکرات تعیین دستمزد سال آینده کارگران به روز‌های پایان اسفند افتاد

اطلاعات نوشت: سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیروز در حاشیه نشست هیات دولت به خبرنگار ما گفت: همه چیز در مورد تعیین دستمزد سال آینده کارگران به جلسه بعدی موکول شده است و در نشست پریشب شورای عالی کار، بحثی در این مورد صورت نگرفت.

مرتضوی گفت: پریروز شورای عالی کار تشکیل جلسه داد که دستورهای مختلفی داشت و مصوب شد اما موضوع این نشست درخصوص تعیین حداقل دستمزد کارگران نبود.

اخبار دریافتی حاکیست در نشست اخیر شورای عالی کار به پیشنهاد یکی از نمایندگان کارگران برای افزایش سقف معافیت مالیاتی دستمزد، مقرر شد وزیرکار مکاتباتی با هیأت دولت برای این موضوع داشته باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  همچنین از استقبال ۸۵ درصدی مردم از مرحله نخست اجرای طرح کالابرگ اعتباری خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای مرحله دوم این طرح انجام شده است و اجرای این مرحله از فردا(جمعه) آغاز خواهد شد.

 گزارش خبرنگار ما می افزاید، مرحله نخست اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی که از ۱۷ بهمن ‌به مناسبت دهه فجر آغاز شده است ، امروز پایان می یابد، البته این طرح تا اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت و اعتبارات و یارانه تشویقی هر ماه بطور جداگانه در حساب سرپرست خانوار شارژ خواهد شد.

مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی نیز به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان با واریز دومین شارژ اعتبار ۲۲۰ هزار تومانی از فردا (جمعه) آغاز  می شود که تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

منبع: اطلاعات انلاین