به گزارش زیرنویس از لرستان؛ رضا عبدی اظهار کرد : با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۱۷ اسفند،بصورت اینترنتی و همزمان بصورت حضوری در نمایندگی های تعاونی های مسافربری آغاز می شود. وی ادامه داد: طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ […]

به گزارش زیرنویس از لرستان؛ رضا عبدی اظهار کرد : با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی پیش فروش بلیت سفرهای نوروزی از ۱۷ اسفند،بصورت اینترنتی و همزمان بصورت حضوری در نمایندگی های تعاونی های مسافربری آغاز می شود.

وی ادامه داد: طرح نوروزی جابجایی مسافران ، به مدت ۲۳ روز از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۲تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ انجام می شود.

عبدی عنوان کرد: پیگیری و نظارت مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی با حضور کازیرنویسن این اداره کل انجام می شود و ۵۰ درصد ظرفیت تمامی ناوگان تحت پوشش برای ایام نوروز با رعایت ضوابط، مقررات وبخشنامه‌های مرتبط پیش فروش می‌شود.

وی از برگزاری جلسات مستمر با انجمن های صنفی فعال در حوزه مسافربری خبر داد و گفت: در این جلسات نسبت به انجام سرویس‌های منظم، جایگزینی ناوگان بجای ناوگانی که در مبداء یا مقصد سفر بدلیل نقص فنی قادر به انجام سفر نمی باشند، توقف در هنگام اذان در نمازخانه ها و مجتمع های خدمات رفاهی موجود در محورهای مواصلاتی و… تاکید شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان تصریح کرد: استان لرستان دارای ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی بوس و ۴۲۹ دستگاه سواری است که همگی برای انجام سفرهای نوروزی ساماندهی و پایش شده اند.

عبدی در پایان از هموطنان گرامی خواست که تهیه بلیت های نوروزی خود را هرچه سریع تر انجام دهند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل اهم از گران فروشی، عدم ارائه بلیت و… مشکلات را با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت شبانه مطرح نمایند.

مهدی زکی‌پور/ لرستان

 

 

منبع خبر: رکنـا