هندبال ایران کار سختی در هانگژو دارد/ اردوی صربستان برای ما مهم بود
هندبال ایران کار سختی در هانگژو دارد/ اردوی صربستان برای ما مهم بود

سرمربی تیم ملی هندبال ایران با ابراز رضایت از برگزاری اردوی تدارکاتی صربستان، گفت: در بازی‌های آسیایی یکی از شانس‌های صعود هستیم اما کار سختی خواهیم داشت.

 وسلین وویوویچ درباره برگزاری اردوی تدارکاتی صربستان، اظهار داشت: از کمپ صربستان خیلی راضی بودم. بعد از مدت‌ها، اردویی در خارج از ایران برگزار شد و این برای ما مهم بود.

وی افزود: با این که اردویی طولانی و فشرده در بخش‌های آماده‌سازی، بدنی، تکنیک و تاکتیک داشتیم ولی به آمادگی نسبی برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی رسیدیم و قطعا در اردوی آخر در تهران به آمادگی کامل قبل از اعزام به هانگژو خواهیم رسید.

به گزارش زیر نویس ،سرمربی تیم ملی هندبال ادامه داد: تنها دغدغه من این هست که آمادگی بازیکنان حفظ شود که با توجه به حضور در لیگ برتر این موضوع حل خواهد شد.

وی گفت: در بازی‌های آسیایی ما تنها تیمی هستیم که در گروه چهار تیمی قرار داریم و این کار را برای ما سخت‌ترکرده است. حریفان اصلی ما در گروه، ژاپن و عربستان خواهند بود و بازی اول ما مقابل مغولستان هم قطعا خیلی مهم است. حضور رضا یادگاری و محمدرضا اورعی، لژیونرهای هندبال ایران در مجارستان و رومانی، نیز در کنار بازیکنان جوانی که ما در این رقابت‌ها داریم، بسیار مهم خواهد بود ولی قطعا عدم حضور پویا نوروزی‌نژاد که تیم باشگاهی‌اش اجازه حضور در هانگژو را نداده کار ما را در این بازی‌ها سخت می‌کند.

منبع :خبرگازی جمهوری اسلامی