به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سردار احمد شفائی‌، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گزارشی درباره وضعیت مردم در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: سپاه پاسداران از چند روز گذشته برای پیشگیری در حوزه بهداشتی و درمانی، تیم های مستقل درمانی شامل پزشک، پرستار و دارو به مناطق مختلف سیل‌زده بلوچستان اعزام کرد. آنگونه […]

- اقدام سپاه پاسداران برای کمک به مناطق سیل‌زده‌ سیستان و بلوچستان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، سردار احمد شفائی‌، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گزارشی درباره وضعیت مردم در مناطق سیل‌زده اظهار کرد: سپاه پاسداران از چند روز گذشته برای پیشگیری در حوزه بهداشتی و درمانی، تیم های مستقل درمانی شامل پزشک، پرستار و دارو به مناطق مختلف سیل‌زده بلوچستان اعزام کرد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، وی افزود: در ارزیابی های صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که در کنار این نوع اقدامات، بیمارستان تخصصی سیار برپا شود که با دستور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه سامانه مجهزی از بیمارستان‌های سیار سپاه در حال انتقال به منطقه است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از فردا شنبه این بیمارستان در شهرستان دشتیاری به مردم ارائه خدمات رایگان تخصصی درمانی خواهد داد و در صورت نیاز بیماران را به مراکز درمانی تخصصی اعزام کرد.

۲۱۹۲۱۸

منبع: خبـرآنلاین